metallgutten
ganska okej
Vad har nu hänt med din cyckel?! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Benjamin skrev:Jaha, perfekt... nu när folk har tid att köra så står hojen på bårhuset...![]()
Rogerr skrev:Den går inte länge åt gången den där hojen.
Är det blockflöjtsbyggarkvaliten som gör sig gällande eller kan det månne ha med föraren att göra?![]()
Benjamin skrev:Antagligen föraren...Den har hållt rätt bra med tanke på hur den har blivit behandlad. Men nu är det slut. Ska stoppa i en ny sån som är trasig, vad det nu är, sen ska den fan väck. Jag ska inte köra motorcykel mer.
![]()
jtds skrev:TYST![]()
en annan jobbar 4 veckor till![]()
KetogaN skrev:Gnäll gnäll gnäll... fram med lädret och pynta..![]()
Jag kan inte förstå hur du kan festa upp och handla kläder för stoora summor, men när du behöver köpa en reservdel till din hoj för en tusenlapp eller två så ska du sluta köra hoj..
själv ska jag sluta äta för det hjälper juh inte.. man blir juh bara hungrig igen..![]()
/KetogaN
Benjamin skrev:Point taken... men reservdelar för 6000 per gång, en gång varannan månad på en hoj som ändå bara är värd 40-50000, det är en för dålig affär för att vara värd det lilla roliga man får ut av att köra..Det enda jag kommer att sakna är sällskapet, and that's the truth, Ruth.
oscar skrev:Tänker inte tjata, men det kan ju vara så att ett byte av hoj kan göra det roligt igen!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |