Idag 3 Juli 14.30 så smäller det

Benjamin skrev:
Jaha, perfekt... nu när folk har tid att köra så står hojen på bårhuset... :(

Den går inte länge åt gången den där hojen.
Är det blockflöjtsbyggarkvaliten som gör sig gällande eller kan det månne ha med föraren att göra? :skrämd

Rogerr skrev:
Den går inte länge åt gången den där hojen.
Är det blockflöjtsbyggarkvaliten som gör sig gällande eller kan det månne ha med föraren att göra? :skrämd

Antagligen föraren... :rolleyes: Den har hållt rätt bra med tanke på hur den har blivit behandlad. Men nu är det slut. Ska stoppa i en ny sån som är trasig, vad det nu är, sen ska den fan väck. Jag ska inte köra motorcykel mer. :(

Benjamin skrev:
Antagligen föraren... :rolleyes: Den har hållt rätt bra med tanke på hur den har blivit behandlad. Men nu är det slut. Ska stoppa i en ny sån som är trasig, vad det nu är, sen ska den fan väck. Jag ska inte köra motorcykel mer. :(

Gnäll gnäll gnäll... fram med lädret och pynta.. :fakta

Jag kan inte förstå hur du kan festa upp och handla kläder för stoora summor, men när du behöver köpa en reservdel till din hoj för en tusenlapp eller två så ska du sluta köra hoj..

själv ska jag sluta äta för det hjälper juh inte.. man blir juh bara hungrig igen.. :rolleyes:

/KetogaN

Last edited:
KetogaN skrev:
Gnäll gnäll gnäll... fram med lädret och pynta.. :fakta

Jag kan inte förstå hur du kan festa upp och handla kläder för stoora summor, men när du behöver köpa en reservdel till din hoj för en tusenlapp eller två så ska du sluta köra hoj..

själv ska jag sluta äta för det hjälper juh inte.. man blir juh bara hungrig igen.. :rolleyes:

/KetogaN

Point taken... men reservdelar för 6000 per gång, en gång varannan månad på en hoj som ändå bara är värd 40-50000, det är en för dålig affär för att vara värd det lilla roliga man får ut av att köra.. :( Det enda jag kommer att sakna är sällskapet, and that's the truth, Ruth.

Benjamin skrev:
Point taken... men reservdelar för 6000 per gång, en gång varannan månad på en hoj som ändå bara är värd 40-50000, det är en för dålig affär för att vara värd det lilla roliga man får ut av att köra.. :( Det enda jag kommer att sakna är sällskapet, and that's the truth, Ruth.

Tänker inte tjata, men det kan ju vara så att ett byte av hoj kan göra det roligt igen! :)

Bah.. hade du hållt efter den så hade du lagt endast 3000 varje månad.. :D då hade det känts mycket bättre..

Eller så får du sluta hulligana med den så håller det bättre..

(fick betala lite för alla mina wheelisar igår.. nya styrlager är inte gratis)

/KetogaN

Jag uppskattar omtanken Ketogan och Oscar, men den här säsongen är slut för min del. Kanske kommer jag tillbaka nästa år. Kommer att sakna er. Kör försiktigt (typ...). :hej

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT