Idag är jag ledsen för att...

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
För att jag missade en hoj åkare 11/7 -25 för att jag var för blyg är kolla åt hans håll . Jag körde efter honom i min svarta bil vid Hökarängen

För att jag missade en hoj åkare 11/7 -25 för att jag var för blyg är kolla åt hans håll . Jag körde efter honom i min svarta bil vid Hökarängen

Blev du nedsprutad?

....Så jag fick inte chans
Att ta reda på vad han hette, vad han hade för personnummer
Om hans fru knarkade när hon var yngre, eller vart han bor...

Så du reggade dig på detta forum lite drygt en och en halv månad senare, trots att du enligt kontot inte har någon hoj, bara för att försöka hitta denna hojåkare eller bara för att få skriva av dig om den stora sorg som det uteblivna tillfället tillfogade dig?

Last edited:

Välkommen till forumet, det var inte mig du såg, så du kan stryka mig från listan av ungefär 70 tusen medlemmar, lycka till!

Så du reggade dig på detta forum lite drygt en och en halv månad senare, trots att du enligt kontot inte har någon hoj, bara för att försöka hitta denna hojåkare eller bara för att få skriva av dig om den stora sorg som det uteblivna tillfället tillfogade dig?
Ja och det verkar störa dig lite känner jag ? Värre saker har hänt

SH är inte vad det varit. 😟
För några år sedan hade det varit minst ett :borra eller :ligga vid det här laget när en ny chey tittade in...

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026