Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vådan av att ha en omfattande vänkrets.Vilken julafton, ännu en gammal barndomsvän har gott bort och en annan ligger på sjukan.
Och grannen är dum i huvudet.
Bläh![]()
Jag har käkat Loratadin dagligen i snart fem år. Det löser sig efter någon månad med trötthet och annat.Visat sig jag troligen är katt allergisk. Jag som skaffade katt i augusti har haft konstant ögonkli och rinnande näsa sen dess. Nu har jag provat allergitabletter och då blir det ju bättre. Men tabletterna gör mig ju svintrött så orkar ju ingenting (vänjer man sig?). Så är ju den där lilla lurvtussan som en familjemedlem så vad gör manomöjligt ju (innekatt eftersom jag bor i lägenhet i stad, och det är en Ragdoll).
Alla tänkbara lösningar gör mig ledsen i olika grad.
Man vänjer sig efter ett par veckor med allergimedicin och kommer förbi tröttheten.Visat sig jag troligen är katt allergisk. Jag som skaffade katt i augusti har haft konstant ögonkli och rinnande näsa sen dess. Nu har jag provat allergitabletter och då blir det ju bättre. Men tabletterna gör mig ju svintrött så orkar ju ingenting (vänjer man sig?). Så är ju den där lilla lurvtussan som en familjemedlem så vad gör manomöjligt ju (innekatt eftersom jag bor i lägenhet i stad, och det är en Ragdoll).
Alla tänkbara lösningar gör mig ledsen i olika grad.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |