L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Det där är infarten hemma så jag hade inte så långt att gå till sågen.Man ska alltid ha med en motorsåg i bilen, det är sedan gammalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det där är infarten hemma så jag hade inte så långt att gå till sågen.Man ska alltid ha med en motorsåg i bilen, det är sedan gammalt.
Tog ut 50 € i en ATM
Gick inte att få ut ett kvitto
Kollade banken
Det drogs nästan exakt 700 sek
Tog ut samma belopp för några dagar sedan, då drogs det typ 562 sek
Sen när jag köpte en hårborste som kostade 1,70 € så slog kassörskan in en nolla för mycket, 17 € är aningen mycket dyrare än 1,70. Tyvärr märkte jag det inte förrän senare och inte kunde gå tillbaka.
Jag är förbannad.... är väl bara att gå vidare...men tänker vara sur en stund till för säkerhets skull
Italien. Funkar toppen men det här var, precis som du sa, en ATM vid en restaurang. Tog ut nu på kvällen för jag glömde ta ut när jag gick förbi bankens ATMVilket shithole country är du i?
Jag är noga med att bara ta ut pengar i bankernas ATM när jag är utomlands, för frifräsarna har alltid skitdåliga växelkurser, på gränsen till bedrägeri.
Fast helst använder jag inte kontanter alls.
Speed and power! https://share.google/qi0l65ludFYWrmKCXVädret var obekvämt. View attachment 521761
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |