Vad svarade du?Dagens förolämpning:
Jag köpte en liten gasolflaska (PC5) och slyngeln frågade om jag behövde hjälp att bära den till bilen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad svarade du?Dagens förolämpning:
Jag köpte en liten gasolflaska (PC5) och slyngeln frågade om jag behövde hjälp att bära den till bilen.
Nej, tack!Vad svarade du?
Det är bara att vänja sig. För sånt blir allt vanligare med åren. Så vet du det !Dagens förolämpning:
Låter som om du beställt däck eller annat farligt material som kräver speciell träning.PostNord skulle leverera ett paket som jag beställt från Tyskland. Det plingade till i appen att jag nu kunde välja hur det skulle levereras, men det enda valet som gick att göra var att bekräfta att jag kommer och hämtar det själv på någon Postnordcentral, vilket innebär att jag nu får köra 10 mil för att hämta paketet på ett ställe som dessutom enbart har öppet vardagar 8.30-9.30 och 15-17.
Nästan rätt, en Rabaconda som skall hjälpa mig att byta däcken.Låter som om du beställt däck eller annat farligt material som kräver speciell träning.
PostMord är bra på att vara värdelösa på sitt huvudjobb.Nästan rätt, en Rabaconda som skall hjälpa mig att byta däcken.
Fullständigt. Hade fan varit enklare att skicka hojen till skroten och bygga ihop en ny med fungerande däck av gammalt bös jag har i garaget.PostMord är bra på att vara värdelösa på sitt huvudjobb.
Nu kanske jag får skämmas lite, men jag förvarnade iaf den stackars PostNord-killen om att inte ta det personligt innan jag levererade en utskällning i Gunvald Larsson-stil.PostMord är bra på att vara värdelösa på sitt huvudjobb.
Funkar den på bildäck och ATV också?Slutet gott. Första gången ett däckbyte kunde utföras i fullständig harmoni, i ett närmast meditativt tillstånd och helt utan svordomar. Däcket hoppade nästan på fälgen av sig själv med den här mackapären.
Allt är glömt och förlåtet!
View attachment 516944
Jag tror inte det. Jag har deras version för streethojar. Finns även varianter för cross m.m., men bildäck och ATV skulle jag tro inte funkar med någon variant.Funkar den på bildäck och ATV också?
Låter för mig som en Suzuki ! Rätt ?Trasig halvljuslampa på den enda moderna sporthojen jag har.
Sånt som fixas på 10 minuter på gammelhojarna.
Tog några timmar innan ny lampa på plats.
Fortsätter i morgon att sätta tebax diverse bitar kåpa.
Dagens avsnitt av min ständiga följetong med PostNord
View attachment 517212View attachment 517213View attachment 517214View attachment 517215
Ja det är så sanslöst uselt. Har aldrig lyckats bli hjälpt av en sån där chatbot om inte definitionen på att hjälpa är att göra kunden förbannad.
All form av automatisering av kommunikation suger getpung.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |