Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Ja konstapeln, det är konjak på bilden men den är där för att tvätta med. Inte dricka. Va? Drogtest? Hur kan det där inte låta rimligt? Aj. Aj!"..och tro fan jag glömde skylthelvetet i morgondimman.
-Jaha?
-Jo det var såhär..
-...
-Eh, har bildbevis.
Kanske inte läge att skylla på fyllmek!"Ja konstapeln, det är konjak på bilden men den är där för att tvätta med. Inte dricka. Va? Drogtest? Hur kan det där inte låta rimligt? Aj. Aj!"
Det verkar vara ordning på kattalysatorn iaf…Jag skulle dra ut resterna av en bil ur garaget idag och givetvis var det ett hjul som inte ville snurra. Det gick trögt med min kinesiska fyrhjuling.
Väl utanför drog jag den närmre väggen så det är lättare att ta sig fram. Självklart släppte bromsen så den rullade iväg igen när jag kopplat loss.
View attachment 504829
Kan inte va en Bra Vän!En god vän tycker att jag ska ta del av, utvärdera och rekommendera ett prisvärt objekt till vinterbil genom att överösa mig med Blocket-annonser![]()
jO dÅ, hEn äR hElt oK.......Kan inte va en Bra Vän!![]()
En god vän tycker att jag ska ta del av, utvärdera och rekommendera ett prisvärt objekt till vinterbil genom att överösa mig med Blocket-annonser![]()
Typiskt Norrland!Jag har alltid avhållit mig från att ge rekomendationer.
En bekant till mig som jobbade inom branchen skulle hjälpa en vän att välja mellan några begagnade bilar, det ledde till livstids gratismekjobb på bilen hen köpte.
En annan bekant, en av dom mest bilkunniga människor jag känner, köpte nyligen en bil åt sig själv som visade sig vara en riktig citron.
Jag vet att vi har nämnt detta i tidigare trådar, men du har verkligen upplevt allt eller känner någon som gjort det. Det är imponerande.Jag har alltid avhållit mig från att ge rekomendationer.
En bekant till mig som jobbade inom branchen skulle hjälpa en vän att välja mellan några begagnade bilar, det ledde till livstids gratismekjobb på bilen hen köpte.
En annan bekant, en av dom mest bilkunniga människor jag känner, köpte nyligen en bil åt sig själv som visade sig vara en riktig citron.
Särskilt för en som påstår sig vara en tystlåten enstöring. Schuuup.Jag vet att vi har nämnt detta i tidigare trådar, men du har verkligen upplevt allt eller känner någon som gjort det. Det är imponerande.![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |