Idag är jag förbannad därför att...

Nära nu.
20240929-140634.jpg

Vad ska du på det för?
Jag skulle pröva skicka nån sån till dottern. Det gjorde tydligen hennes dag, del av den iaf. Kan ff höra hånskrattet, eller ekot av det.

Jo, först säger ungdomarna "Det går ju inte att förstå vad du menar om du inte förstärker meddelandet med Emojis" sen blir dom arga/ledsna/upprörda/kränkta/förbannade/irriterade av att man använder fel krumelur i fel sammanhang.

Häromdagen försökte jag bjuda in en tjej på film och fruktsallad......

Emojis.
Idag ska varenda textkommunikation innehålla eller i alla fall avslutas med emoji/s.
Små jävla gubbar i hundratal som man knappt ser vad dom föreställer.

Skicka EN fel sån till ett fruntimmer och det blir genast en utredning på minst 20 minuter :3freak
Peter deleters annonsering om mc runda idag söndag innehåller en och annan figur.......

Jag tycker att vädret kan bli ersättningsskyldig för utebliven arbetstid när man får stå där och skrapa.
Jag tycker för övrigt att vi borde ersätta registreringsnummer med e-faktura-kod istället, så när man har bråttom till jobb, och någon jävel kör 20 under, så bara fakturerar man en arbetsdag och åker hem och lägger sig istället.

Cognac är ju bara destillerat surt odrickbart vin....... Men man blir ju full iallafall! :fyllisar
Tacka vet jag en schysst rökig single malt.

Allt för lattemammorna förmodar jag, svärfar styrde in mig på Grönstedts och på den vägen är det. Jag har dock varit på wirreprovning på söder någonstans så jag vet vad jag missar 😖

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT