Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Fan här är det vinterhalland det regnar men det är lättskottat !!!!
Jag gillar snön och vinteraktiviteter men inte att skotta.
Fast en februaridag på Ripa eller Saxtorp kan också vara rätt fin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan här är det vinterhalland det regnar men det är lättskottat !!!!
???? Har hela bilen rasat?? 40papp bmwBilen kommer kosta typ 40 i närtid.
Stor service med åtgärder av besiktningsanmärkningar och nya fälgar och däck.
Nåväl, jag får inte motsvarande bil för mindre plus vad jag kan få för bilen. Bara att pröjsa. ?
Typ...???? Har hela bilen rasat?? 40papp bmw
Det tar väll FB?Typ...
En v70. Fick fälg och däck stulna, nypriset är 25 papp.
Mjae. Försäkringsbolag är försäkringsbolag, om du förstår vad jag menar. Självrisk, åldersavskrivning och sådär.Det tar väll FB?
Det är människor som jobbar på försäkringsbolag. Ring och var jobbig.Mjae. Försäkringsbolag är försäkringsbolag, om du förstår vad jag menar. Självrisk, åldersavskrivning och sådär.
Jepp, så mycket jag orkar. Tyvärr är det inte mycket, annat skit har varit mycket jobbigare under januari så det har liksom sugit musten ur mig. ?Det är människor som jobbar på försäkringsbolag. Ring och var jobbig.
För många år sedan rusade min bror ut med en sjuk hund mitt i natten, som tur var hade han mobiltelefon (det var inte så vanligt då) med sig ut.Jepp, så mycket jag orkar. Tyvärr är det inte mycket, annat skit har varit mycket jobbigare under januari så det har liksom sugit musten ur mig. ?
Att de inte förvarades i utrymme som bara mitt hushåll har tillgång till försvårar en aning för mig. (Garage i länga utan mellanvägg)
Tips till er övriga med liknande förvaring. Lägg bara tre av däcken på ett ställe och det fjärde på ett annat. Det minskar iaf risken litet grann för stöld. Ja, lås fast med kätting också naturligtvis.

Den grannen borde varje natt tvingas gå barfota genom mörka rum med legobitar på golvet.För många år sedan rusade min bror ut med en sjuk hund mitt i natten, som tur var hade han mobiltelefon (det var inte så vanligt då) med sig ut.
Samtliga garage i hans länga stod öppna, sommarhjulen till samtliga bilar var utrullade (samt annat värdefullt dom kunde hitta)
Brorsan ringde polisen som råkade ha en bil i närheten så dom kom till undsättning och dom hittade en utlandsregad skåpbil med släp som körde runt i området.
Tyvärr hade dom inte hunnit lasta något, så det blev nog bara en fordonskontroll.
Det visade sig att en granne i längan inte brukade låsa när han inte hade bilen i garaget, för han hade ju inget annat värdefullt där, och det var ju hönsnät emellan till grannens (och alla andras) garage![]()
Om det e Volvo ocean fälgar håll koll på A-traktorer 740/940 raggare de e nästan bara dessa element som snor v70 fälgar.Det är människor som jobbar på försäkringsbolag. Ring och var jobbig.
Jupp, ocean race är det.Om det e Volvo ocean fälgar håll koll på A-traktorer 740/940 raggare de e nästan bara dessa element som snor v70 fälgar.
Förutom sekuritas då, häromkring plockade dom en väktare med ? 26 uppsättningar sommar hjul med fälg till volvo?
Han hade naturligtvis inte en aning hur dom hamnat i hans källare.
Just det sista kan jag ju intyga.Jupp, ocean race är det.
Det tråkiga är att man skulle göra sig olycklig vid en konfrontation. Gick under radarn för ordningsmakten en gång på en parkeringsplats i januari. Iklädd jeans och kängor men i övrigt naken med slagträ i handen frågade om 4 ynglingar behövde hjälp vid en grannes bil. De såg ut som om de trodde deras sista stund på jorden var kommen. (Tänk attityd likt American history X) Grannen tackade mig för insatsen dagen efter.
Bus har för lätt att vinna över hederligt, rättrådigt folk i tingsrätten.
Staten, det är du och jag. Det är precis samma upplägg som för datacenters. Jag vill också ha subventionerad elström. Det kan Norrmännen få betala tycker jag med lite alkylatbensin till mina hojar.Ska staten verkligen subventionera den här typen av verksamhet?
Man kunde tro att det skulle vara effektivare att subventionera arbetskraft (tex genom sänkta sociala avgifter) om det är det man är ute efter?Tanken med att subventionera elen för datacenters var ju att locka arbetstillfällen till Sverige.
När hallarna är färdigbyggda (ofta av utlänsk arbetskraft) så blir arbetstillfällena inte så många.
Det är ju datahallar, inte tillverkningsindustri.
Ta bort subventionerna på alla sorters datorhallar, vi kan subventionera ett företag som bakar limpor istället
För sådär 20 år sedan upptäckte jag när jag tog ut grabbens jeans ur tvättmaskinen att det låg nått i byxfickan. Hans Nokia mobil. Visserligen fungerade den efter torkning men jag började med att kolla fickorna innan jag lade nått i tvättmaskinen. Bäst är nog helt tomma fickor....För frugan skulle vara snäll och tvätta mina snickarbyxor jag har i garaget, utan att jag hade bett om det, utan att jag ens visste om det, och allra minst, utan att jag, eller bevisligen någon annan, hade tömt dom på bra att ha-saker.
Det var en ganska skamsen fru som tog emot mina tankar om henne, tvättmaskiner och förmågan att läsa i manualer innan jag helt utslagen tippade omkull i sängen igen.
Observera att det bara gäller datacenters där företaget som äger datacentret själv använder datorerna. Det gäller inte serverhallar där man hyr ut datorerna till kunder så tex svenska internetleverantörer som hyr in sig i en serverhall, varken internetleverantören eller serverhallägaren har rätt till subventionerad ström.Staten, det är du och jag. Det är precis samma upplägg som för datacenters. Jag vill också ha subventionerad elström. Det kan Norrmännen få betala tycker jag med lite alkylatbensin till mina hojar.
Själva konceptet med subventionerad el till kommersiella jättar låter så jämra fel det kan göra.Observera att det bara gäller datacenters där företaget som äger datacentret själv använder datorerna.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |