Jo som sagt, jag har överseende men va fan.. blev det den här gången 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Han kan ju inte jävlas med dig när du har flyttat hajar du välSka skilja mig, det bråkas inte vilket är bra. Men idag, då ska gubben flytta på mina hojar, ställer sin muskelbil där och bara parkerar in en hoj som jag just sålt idag. Han kan väl för fan vänta tills jag har flyttat?!![]()

Nej men jag kan ju alltid neka att vara hundvakt sen istället.Han kan ju inte jävlas med dig när du har flyttat hajar du väl![]()

Absolut, hämnas är moget.Nej men jag kan ju alltid neka att vara hundvakt sen istället.![]()
Mmm, men nu är jag vuxen och kommer inte bete mig så omoget i alla fall.Absolut, hämnas är moget.
Ska skilja mig, det bråkas inte vilket är bra. Men idag, då ska gubben flytta på mina hojar, ställer sin muskelbil där och bara parkerar in en hoj som jag just sålt idag. Han kan väl för fan vänta tills jag har flyttat?!![]()

Funderade på om det var något sånt på gång när du skrev om en lägenhet nyligen.
Gillar han inte beniga fruntimmer?
Det är inte alltid ens bästa egenskaper som syns mest i såna lägen.
Nåt av uteliggardjuren har ätit upp en av våra kycklingar. Vet inte hur den fick ut fågeln genom gallret, men de övriga vägrar lämna hönshuset.
Eftersom inälvorna låg kvar så gissar folk att det är rovfågel bakom dådet. Jag har Hjälstaviken i närheten och där finns det mesta i fågelväg.Har ni iller, mink eller nåt sånt där i trakten? De är rätt bra på att knåpa sig genom inhägnader.
I måndags beställde jag lite varor från en större webbaserad bygghandlare. I tisdags fick jag ett leveransbesked som sade att leverans skulle påbörjas nästa torsdag 8/8, och att jag kunde räkna med att ha varorna 2-3 vardagar senare. Jag kände direkt att detta var alldeles för lång leveranstid, varpå jag skickade in en skriftlig avbokning av ordern via handlarens hemsida. Jag löste sedan materialbehovet via en lokal handlare.
Idag ringer plötsligt en transportör som säger att han står utanför huset, redo att lossa en pall innehållandes varorna jag avbeställt. Så nu sitter jag alltså med dubbelt så mycket material som jag behöver. Till saken hör även att det är specialfrakt på varorna, så frakten för leveransen gick på ca 1700:-. Givetvis får jag inget vettigt svar från handlaren när jag ringer deras returavdelning utan jag ombes fylla i deras returformulär på webben. Jo, men det funkade ju skitbra när jag försökte avboka ordern!![]()
Nu har det gått två veckor sedan jag avbokade ordern och någon dag kortare sedan jag bad dem fixa en retur. Men pallen står fortfarande kvar hos mig och blockerar garagenedfarten. Hur jävla svårt ska det vara egentligen?
Nu har det gått två veckor sedan jag avbokade ordern och någon dag kortare sedan jag bad dem fixa en retur. Men pallen står fortfarande kvar hos mig och blockerar garagenedfarten. Hur jävla svårt ska det vara egentligen?
Svårare än det borde vara, egentligen, 2019.
:enmedinsikt
Skicka en hyresavi för all tid som överstiger en vecka.![]()
så hans hår fladdrade.
Potatismjöl hjälper mot klådan.... Kom ihåg att spöa skiten ur de som inte vaccinerar sig mot mässling.Happ. Åkte man på bältros också. Som om det inte räckte med all annan skit I mitt liv just nu... Läste på vad jag kunde om den här förbannade åkomman och fick lära mig att den även är känd som helveteseld. Jag förstår varför. Högra sidan av ryggen är täckt I rödflammig blåsbeklädd svullnad, och hela högerpartiet från ryggrad till navel känns som att någon vrider om diverse vassa föremål I skinnet. Nu skiter jag I det här, hoppas att jag spontandör av den rena och skära känslan av "fuck it".
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |