Idag är jag förbannad därför att...

Derp!
Skulle skaffa en skattetabell till min arbetsgivare för att slippa restskatt deluxe nästa år... Tji fick jag! Skatteverkets e-tjänst är bara öppen mellan 7-24...
Jaaa, de stackars servrarna måste ju få sova lite också.

Besök hos husläkaren för koll av trist knä - bokat av landstingets finest själva.

Precis när min tid är på G - då töms stället på folk - fikapaus tydligen.

W T F

Hojjäveln gick sönder i morse. Kortis någonstans, startmotorn går hela tiden tills man lossar batteriet. :huvet

Inbrott i bilen inatt. De snodde GPSen (integrerad) och varenda knapp.....
Dessutom fick jag vänta 30 min på T-banan istället, vilket innebär att den var proppfull redan från första stationen.

Inbrott i bilen inatt. De snodde GPSen (integrerad) och varenda knapp.....
Dessutom fick jag vänta 30 min på T-banan istället, vilket innebär att den var proppfull redan från första stationen.

Efterblivna tjackmongon är sjukt störiga! Inte bara att dom måste sno grejer, dom ska fan pilla sönder precis allt i atomer också! Man vill ju bara knacka ut dom ensamma stackars tänderna dom har kvar i ansiktet..

Efterblivna tjackmongon är sjukt störiga! Inte bara att dom måste sno grejer, dom ska fan pilla sönder precis allt i atomer också! Man vill ju bara knacka ut dom ensamma stackars tänderna dom har kvar i ansiktet..

Det här var inga tjackmongon, det var ett beställningsjobb. De hade brutit sig in i 5x likadana bilar i Sthlm under natten. Samma bil, snodde samma saker. Samma tillvägagångssätt.

Ok, var lite rädd för "Rätt åt dig, dumjävel!" :näsblod

Näpp, är värdelöst att försöka bevisligen. Får bli en sån där bitter surgubbe som bara snäser åt allt & alla istället. Sitter visst fast vid detta jobbet till döden. :(
Känner precis likadant. Är så sjukt jävla less på taxiyrket men tar mej inte loss.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT