Idag är jag förbannad därför att...

GGN på SVT 1 och så pratar dom om någon jävla löpning dom hade samtidigt. Jag vill inte se några jävla löpare, jag vill se hojar! :4skrika:4skrika

Kan avslöja att funktionärerna gjorde samma sak... sjukt dålig koll hade dem, sjukt kul tävling, men nu e båda jag och hoj skrot :mad:

...jag har både varit extremt smal (anorexi & bulimi), tjock, lagom och extremt vältränad så vet jag att det finns folk som gillar alla sorter ... :wiggle

Jo, det där är väl en av fördelarna med att vara tjej; oavsett hur man ser ut så får man ligga. :krama

Fri tolkning, läste mellan raderna, intuition - kalla det vad du vill, vi vet nog båda två vad du pratade om. :D

Det gjorde jag faktiskt inte...för en gång skull tänkte jag inte ens på det. Jag menade bara att det finns folk som gillar alla sorter, det hade inget med sex att göra.

Grisjävlarna har röjt runt på tomten och ställt till med oreda. Är det inte skottpengar på dom där jefla vildsvinen? Kan man köpa en Truppmina 12 på ÖoB?

För gammalt skit jag trodde va värt lite pengar som jag fått av släkten. Jaja, det drabbar ingen fattig. :P
Det blir iallafall auktion på en av grejerna.

För att jag fick hela mitt träningspass förstört av en skrikande skitunge på bussen hem från jobbet inkl. ungens senila föräldrar som inte ens försökte få tyst på ungen utan snarare uppmuntrade oljudet!

Var hur taggad som helst och allt som saknades var en 20 min powernap på bussen.. så sitter det där monstret där och omöjliggör sömn... :4skrika :6surkart

Min dator (Win 7) blev totalt uppfuckad när jag uppgraderade från Office 2007 till Office 2013.
Skiten hänger sig och gnäller över än det ena än det andra. Jag har inte tid med sån skit.

Fyfan vad jag hatar Windows ibland.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...