Idag är jag förbannad därför att...

Idag är jag förbannad på att jag är sjuk, jag har huvudvärk och feber och är trött som fan. Fördelen är att jag har tid att kolla Sporthoj.com på dagtid.

Idag är jag förbannad för jag är fasiken mobbad på mitt arbete.
Kan inte folk ta att jag faktiskt kräver att folk gör det dom har betalt för? Annars kan vi ju lika gärna lägga ner.
Att chefen inte kan ta tag i detta gör mej bara ännu mera arg.

Kan inte folk ta att jag faktiskt kräver att folk gör det dom har betalt för? Annars kan vi ju lika gärna lägga ner.

Förbannad på mig själv för att jag inte kan förstå hur programhelvetet jag ska skriva ska skrivas :huvet

Drygt det där... Vad ska du skriva?

De flesta gör så lite de kan komma undan med.

idag är jag förbannad för jag har fan ingentING att va förbannad för.....(nä! de gick inte det heller..:huvet)

Hatar tv-spel utan möjlighet att spara när man vill, savestations och autosaves endast suger:mad: Fekk, bara att börja om...:huvet

Missade en GS750 från 77 idag men någon timme. 2000:- och en timme bort.:huvet:gråta

Å andra sidan fick jag sålt vår gamla soffa på bara några timmar.:)

http://www.kristianstadsbladet.se/inrikes/article1721084/Ljog-om-valdtakt---kan-straffas.html

Satans äckliga vidriga pissfitta till avskum.
En helt oskyldig människa som suttit ett straff han var oskyldig till, och kan inte få jobb och barnen tror han är en våldtäktsman.
Hon har raserat hela hans liv.

Skulle inte förvåna mig om att hon kallade råknullet en lördagsnatt för våldtäkt när hennes kille/man kom på henne dan efter för att rädda sitt eget skinn.

Nä fan häng ut sprutludret på flashback!!!

http://www.kristianstadsbladet.se/inrikes/article1721084/Ljog-om-valdtakt---kan-straffas.html

Satans äckliga vidriga pissfitta till avskum.
En helt oskyldig människa som suttit ett straff han var oskyldig till, och kan inte få jobb och barnen tror han är en våldtäktsman.
Hon har raserat hela hans liv.

Skulle inte förvåna mig om att hon kallade råknullet en lördagsnatt för våldtäkt när hennes kille/man kom på henne dan efter för att rädda sitt eget skinn.

Nä fan häng ut sprutludret på flashback!!!

Jag känner folk som råkat ut för det där.
På grund av det kan jag inte låta bli att undra hur många våldtäktsdomar där en lögn ligger till grund, men kvinnan i fråga aldrig berättar sanningen...
Om det är något de rabiata feminazisterna borde göra är det att förklara krig mot de värdelösa avskrädena som ljuger om det. Inte mot manligheten.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti