Idag är jag förbannad därför att...

Ptja tror inte att det finns många klockor som klarar av ett fall på 1,5 meter rakt ned i ett stengolv...
Ser ut som om minutvisaren har gett upp:va

Jorå jag tappar klockor hela tiden. Senast var det min superbilliga ebay klocka som dessutom är en mekanisk skeleton klocka.

Höll på och vifta på jobbet med något och helt plötsligt gick bandet av så klockan flög rakt ner i betongen.

Funkar fortfarande fint men nytt band var nästan lika dyrt som bara klockan.

Fast det är klart dyra klockor är ju oftast betydligt tyngre också.

Har oxå tappat billiga klockor typ sån man får när man tankar fullt på Shell, de väger ju knappast något å denna väger något mer och dessutom e den konetisk så de säkert an massa saker som kan gå sönder iden....

Har oxå tappat billiga klockor typ sån man får när man tankar fullt på Shell, de väger ju knappast något å denna väger något mer och dessutom e den konetisk så de säkert an massa saker som kan gå sönder iden....

Antar att du menar kinetisk och ja det är min billiga också. Och ja det är en jäkla massa som kan gå sönder.
Men jag tycker ändå att en dyr klocka borde hålla bättre men som sagt det har nog med tyngden att göra.
Ett jäkla oflyt för dej i vilket fall som helst.
Du får leta upp en urmakare och se vad det kan tänkas kosta.

Tur att jag känner mej själv och bara köper billiga saker. Dom kommer alltid försvinna eller gå sönder förr eller senare.

Min förra klocka drog jag mot en oslipad betongvägg sen gick det knappt se vad det stod på pga alla repor.

Jag köper alltid dyra fina saker för det är ja värd, men av någon outgrundlig anledning så låg min klocka där den inte skulle så då åkte den i golvet..
Nåja det drabbar ingen fattig:D, men fan så irriterande e det!!

Jag köper alltid dyra fina saker för det är ja värd, men av någon outgrundlig anledning så låg min klocka där den inte skulle så då åkte den i golvet..
Nåja det drabbar ingen fattig:D, men fan så irriterande e det!!

Haha bra inställning :)

Nu åker AdBlock på igen.
Jag kan leva med en banner här och där men mellan varje inlägg är fan inte okej..

reklam.jpg

Det e kallt som fasen här. Fjärrvärmen har fått tuppjuck och pumpar ut vatten på ca 20 grader. Jag som bor näst längst ut i linan får då inte 20 gradigt vatten i alla fall. 20 grader hade varit sommar! Snarare typ 5-10... Wuhuu det är höst och jag har fjärrkyla :rofl

Å reparatören kan inte komma förrän i morgon. Ringde ju 16:58 och dom stänger 17:00 jööööh, bara stressa!

Insåg senast jag åkte inrikesflyg med ett skånskt bolag att det inte fanns någon stolsrad 13.
Trodde inte britterna var så vidskepliga.
Vidskepelse gör mej förbannad.

Insåg senast jag åkte inrikesflyg med ett skånskt bolag att det inte fanns någon stolsrad 13.

Ungefär som att rad 13 skulle försvinna bara för att man döper den till 14. :3freak

Eller så kan man ju fundera över om man verkligen vill åka ett flygplan konstruerat av ingenjörer som inte ens kan räkna? :va

Stupid friends. Kan inte ens hitta nån som vill se Ted på bio med mej.

Nu tänker jag strejka och dricka öl på onsdag istället!

JAdå, britterna är så vidskepliga. Leta efter motsvarande rum i hotell m.m.

Förbannad på min schemaläggare! Hur svårt är det att ringa tillbaka när man har jagat honom hela dagen? Jäkla mupp. Jag är trogen chefen, men han som lägger schemat är jag inte 100 på... Har en åsikt över att han ska skärpa till sig eller byta jobb! Så det så!

Hostajävelen som vägrar ge med sig efter flera veckor.
Hostade så jag spräckte ett blodkärl i näsan :mad:
Tror det börjar bli dags att kolla upp det.

Förkylningen från helvetet har drabbat mig..

Dessutom har jag inte kunnat skita på 4 dagar (av någon okänd anledning) så varje gång jag hostar är jag livrädd att röven ska explodera och skapa en situation grabbarna och tjejerna på Ariel-fabriken inte har haft med i sina beräkningar.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti