Idag är jag förbannad därför att...

Äh, jag får rycka upp mig helt enkelt o stänga öronen. :brinnerup

Annars kan du alltid varje gång de väljer att komma dragandes med den trötta käpphästen vända det emot dem. I princip bara svara "Det tycker du/ni bara för att ni är rädda för att jag ska köra bättre än er."
Till slut kommer de tröttna på svaret... Kanske...

Jag lackar för att jag inte får mitt körkortstillstånd. Hittills har det tagit snart 2 månader, detta pga att jag har diabetes och att de inte informerade mig om att det fattades ett läkarintyg... Den infon fick jag denna veckan.

Nu är både min nyinköpta hoj och utrustning ganska dammigt... Segt! Men de trodde att jag får det inom 2 veckor, så jag hoppas verkligen att vintern kommer sent i år så man hinner köra lite...

Annars kan du alltid varje gång de väljer att komma dragandes med den trötta käpphästen vända det emot dem. I princip bara svara "Det tycker du/ni bara för att ni är rädda för att jag ska köra bättre än er."
Till slut kommer de tröttna på svaret... Kanske...

Kan funka på vissa, men inte på den värste av dem, han har kört sen har var 10 och är nu 51, inte en sportsmössa att jag någonsin kommer köra som han, möjligtvis när jag är 80 då... hehe... :lol

Kan funka på vissa, men inte på den värste av dem, han har kört sen har var 10 och är nu 51, inte en sportsmössa att jag någonsin kommer köra som han, möjligtvis när jag är 80 då... hehe... :lol

Äsch då, det är deras stolthet du vill såra, inte ha rätt. ;)

Idag är jag förbannad för att jag vill ut och träna men mitt halsont och min hosta vägrar ge sej.
Måste nog ta det lugnt tills jag är frisk.

Förjävligt är det.

Men nu har jag iaf bestämt att måndag och tisdag blir vilodagar där jag bara ska löka och vara onyttig. Så får vi hoppas det ger sej så blir det en rejäl träningshelg kommande vecka!

Idag är jag förbannad för jag verkar tima hemgången från jobbet perfekt med att det ska börja regna..
Tror det regnat till eller från jobbet i 3veckors tid nu.. Det får man för att man cyklar till jobbet :mad:

Idag är jag förbannad för jag verkar tima hemgången från jobbet perfekt med att det ska börja regna..

Är det något att vara förbannad över? Då får man ju vara förbannad konstant i år..
Däremot är det näst intill en prestation att lyckas timea ett uppehåll. Hade du lyckats med det hade det bara varit å springa till kiosken och köpa en trisslott för då hade du varit inne i ett lyckostim.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing