Idag är jag förbannad därför att...

Tjärringen kommer hem vid 1800, frågar om jag ätit något än.

J: Nä, viste inte om du hade något planerat.

T: Men du kunde ju ätit det från i går träskalle.

J: Jo men du sa ju inget innan du åkte

T: Jag köpte med kyckling som vi kunde ha

J: :3freak :huvet

Tjärringen kommer hem vid 1800, frågar om jag ätit något än.

J: Nä, viste inte om du hade något planerat.

T: Men du kunde ju ätit det från i går träskalle.

J: Jo men du sa ju inget innan du åkte

T: Jag köpte med kyckling som vi kunde ha

J: :3freak :huvet

Utmärkt exempel på kvinnlig logik.

Prova göra tvärt om någon gång om du har tråkigt.

... för att SJ och veolia är riktiga idioter.

pendlar på en sträcka som veolia har köpt upp från SJ, första dom gör är byter tider och höjer priset.. och som om inte det vore nog med dumheter så är det så att SJ har 2 tåg/dag som fortfarande går på den sträckan, vilket jag brukar åka med ibland.. så nu menar dom på fullaste allvar att jag måste köpa 2 st månadskort, ett för veolia tågen och ett för sj´s.

dom kunde lixom inte kommit överrens om någon grej dom 2 så att man kunde åka båda med samma månadskort ? nej gud bevare mig så hemskt, då kunde ju folk faktiskt tjäna på att pendla.. gud hemska tanke.
finner inte ord för det..

... för att SJ och veolia är riktiga idioter.

pendlar på en sträcka som veolia har köpt upp från SJ, första dom gör är byter tider och höjer priset.. och som om inte det vore nog med dumheter så är det så att SJ har 2 tåg/dag som fortfarande går på den sträckan, vilket jag brukar åka med ibland.. så nu menar dom på fullaste allvar att jag måste köpa 2 st månadskort, ett för veolia tågen och ett för sj´s.

dom kunde lixom inte kommit överrens om någon grej dom 2 så att man kunde åka båda med samma månadskort ? nej gud bevare mig så hemskt, då kunde ju folk faktiskt tjäna på att pendla.. gud hemska tanke.
finner inte ord för det..

Avreglering :3freak

När ingen av datorerna är mina, den ena är antik och den andra inte ens startar tvivlar jag på det.

Nu är jag ännu mer förbannad för att folk är så jävla korkade. Läs vad det står för fan. Har verkligen 99% av Sveriges befolkning så enorma lässvårigheter? Lär sig folk ingenting i skolan? Åh, skitdag. :mad

Nej, inte ens det... Det är ett annat konstigt fenomen, varför vet ingen i hela världen vad det jäkla felet beror på?
Jag tror du är teknikfientlig, och det känner dom av dom små liven och vägrar fungera normalt.
Behandla dom som primadonnor och det kanske blir bättre ;)
(prata med plantor fungerar ju :D )

Nej, inte ens det... Det är ett annat konstigt fenomen, varför vet ingen i hela världen vad det jäkla felet beror på?
Jag tror du är teknikfientlig, och det känner dom av dom små liven och vägrar fungera normalt.
Behandla dom som primadonnor och det kanske blir bättre ;)
(prata med plantor fungerar ju :D )

Vred fram dygnet under julledigheten.
Det gör mig trött och då blir jag arg.

Sitter på jobbet och det är svinkallt! Jävla snåljåpar. Får sitta inlindad i en tjock filt jag tagit med hemifrån.
Arg igen.

Har kollegor som inte fattar att man inte ska prata hur högt som helst i kontorslandskap.
Gör mig arg varje arbetsdag!

Har Sveriges sämsta Internet Explorer på jobbdatorn.
Ni anar inte hur förbannad man blir när man försöker skriva inlägg! Eller göra några nätbaserade aktiviteter ö h t.

Var till gyn idag. Läkaren var såklart en svartmuskig karl. Vem fan anställer skäggiga karlar att gräva oss fruntimmer i underlivet?!
Ville jag känna mig sexuellt ofredad åkte jag väl bara till Ronna!

Efter gyn fick jag ont (pga provtagning - och nej jag har inga sjukdomar!) och nu mår jag illa. Skulle trösta mig med lite sköna låtar från Youtube. Men jävvla fittskallarna på företaget som bestämmer vilka sidor man får besöka på jobbet har tagit bort den möjligheten.

FAAN!!!

Var till gyn idag. Läkaren var såklart en svartmuskig karl. Vem fan anställer skäggiga karlar att gräva oss fruntimmer i underlivet?!

FAAN!!!

Det fick mig att le igenkännade...
Massor av:krama:krama:krama:krama:krama så din skitdag känns lite bättre

Vred fram dygnet under julledigheten.
Det gör mig trött och då blir jag arg.

Sitter på jobbet och det är svinkallt! Jävla snåljåpar. Får sitta inlindad i en tjock filt jag tagit med hemifrån.
Arg igen.

Har kollegor som inte fattar att man inte ska prata hur högt som helst i kontorslandskap.
Gör mig arg varje arbetsdag!

Har Sveriges sämsta Internet Explorer på jobbdatorn.
Ni anar inte hur förbannad man blir när man försöker skriva inlägg! Eller göra några nätbaserade aktiviteter ö h t.

Efter gyn fick jag ont (pga provtagning - och nej jag har inga sjukdomar!) och nu mår jag illa. Skulle trösta mig med lite sköna låtar från Youtube. Men jävvla fittskallarna på företaget som bestämmer vilka sidor man får besöka på jobbet har tagit bort den möjligheten.

FAAN!!!

Låter som att du borde byta jobb, sen är allt sugar dandy

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph