Idag är jag förbannad därför att...

Varit på 90-års kalas och tankat.

Bara för att få reda på att kvällens event blivit inställt och nu går suset till spillo.

Satan............

Idag är jag förbannad över att behöva jobba helger och nätter till ingen nytta tack vare s.k. experter med extremt prestigetänkande som vägrar att erkänna att dom helt uppenbarligen har fel......

Förbannad för att BF3 är ett jävla skitspel med fler buggar än en igelkott har taggar och helgen snart är slut :mad:

För att jag inte kan sova, trots extrem sömnbrist, uttröttande aktiviteter under dagen, inget mat eller dryck efter åtta på kvällen, inget datorspelande eller filmkollande innan läggdags etc... Följer samtliga regler för god nattsömn, och ändå ligger man här klarvaken... Jag sov för Fan bara tre timmar igår natt, jag har varit vaken sen den här tiden igår och dessutom jobbat hela dagen på det. Det borde inte vara möjligt att hålla sig vaken, men här är jag ändå. Faaaaaaaan dååååå!:huvet

Förbannad är väl fel ord, men lite småpurken!

De har med en artikel om Team Chasing i Galoppmagasinet, och på bilden till artikeln har de en TRAVARE! Vafan, vi vann SM, och har galopphästar hela högen, så har de med en bild på en TRAVARE, som bara kom 3a. Fail!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT