Idag är jag förbannad därför att...

Last edited:
Jävla Supra som ska göra allt anti mig, och sen fick jag fel termostat till råga på allt samt så small huvudsäkringen och allt måste vara fixat snabbt också... + att den är stående på singel ute i regnet... KUL!

Jag hoppas att fotbollsklubbarna får betala polisinsatsen!

Nääää deeet går ju inte eftersom fotboll tydligen är nåt slags "nationellt intresse". :rolleyes:
Hade klubbarna fått betala polisbevakningen själva hade biljetterna blivit jeTtedyra, färre människor hade gått och glott på skiten och klubbarna hade kursat.
Då kan man istället bygga stadiumcrossbanor och speedwaybanor på våra "fina" fotbollsarenor. DÅ hade jag varit nöjd med att betala skattepengar till det.

Nääää deeet går ju inte eftersom fotboll tydligen är nåt slags "nationellt intresse". :rolleyes:
Hade klubbarna fått betala polisbevakningen själva hade biljetterna blivit jeTtedyra, färre människor hade gått och glott på skiten och klubbarna hade kursat.
Då kan man istället bygga stadiumcrossbanor och speedwaybanor på våra "fina" fotbollsarenor. DÅ hade jag varit nöjd med att betala skattepengar till det.

De klubbar som bedrivs som aktiebolag får iofs redan betala för polisinsatser. AIK, DIF & Örebro.

musikfestivalen är lite si och så med tydligen. Läste för någon dag sedan att en musikfestival hade fått polisinsats gratis medan en annan hade poliskostnader på nästan en miljon. Snacka om tråkigt och troligen mycket tajt budget när en miljon tvingas gå till polisen och samtidigt veta om att en konkurrerande musikfestival kom undan gratis.

Nu har en polishelikopter stått och hovrat (dundrar som faen!:mad:) över mitt bostadsområde fan en kvart och det är en sen söndagskväll. Vad är det för fel på den här jävla stan?!?:mad::mad:

musikfestivalen är lite si och så med tydligen. Läste för någon dag sedan att en musikfestival hade fått polisinsats gratis medan en annan hade poliskostnader på nästan en miljon. Snacka om tråkigt och troligen mycket tajt budget när en miljon tvingas gå till polisen och samtidigt veta om att en konkurrerande musikfestival kom undan gratis.

Det var väl P&L som kom undan gratis för sista gången, eftersom dom fortfarande stod som ideell förening, trots att dom inte är det.

Till nästa år tvingas dom ansöka som vinstdrivande...

Nu har en polishelikopter stått och hovrat (dundrar som faen!:mad:) över mitt bostadsområde fan en kvart och det är en sen söndagskväll. Vad är det för fel på den här jävla stan?!?:mad::mad:

Nu börjar jag bli orolig... Vad är det snewten vet som inte jag vet?!?
Har vi en Oslo-bombare i Södertäljekrokarna??
Ska jag ta på mig springskorna och dra så fort benen bär??
Ska jag ringa mamma och säga att jag älskar henne??

Nu börjar jag bli orolig... Vad är det snewten vet som inte jag vet?!?
Har vi en Oslo-bombare i Södertäljekrokarna??
Ska jag ta på mig springskorna och dra så fort benen bär??
Ska jag ringa mamma och säga att jag älskar henne??

Dom har säkert vädrat en kaffekokare.

edit. om du nu inte bor i söderhamn.

Last edited:
Jag är just nu jävligt förbannad för att det inte funkar att lägga in youtubeklipp i min jävla blogg. Hur förbannat svårt ska det vara att bara funka då??! :huvet:mad:

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R