Vad kör du för bil,eller du kanske har berättat om den tidigare?Hela parkeringen e tom och självklart måste kärringen i sin Volvo parkera brevid min bil.
hon borde veta bättre, jag blir förbannad
Röd o orange skär sig!!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad kör du för bil,eller du kanske har berättat om den tidigare?Hela parkeringen e tom och självklart måste kärringen i sin Volvo parkera brevid min bil.
hon borde veta bättre, jag blir förbannad
Röd o orange skär sig!!!
![]()
En individ tycker att det är helt ok att ställa sig på MIN parkeringsplats och låsa fast hojen i byggnadsdel bara för att platsen för tillfället var tom. "-En polares svärfarsa sa att det var ok att ställa den där." Var svaret när jag fick tag på vederbörande genom hans morsa som äger hojen han kör. Nä, det är inte ok. Jag vet inte vem polarens svärfarsa är.
Vafan! Jag är inte omöjlig att dela plats med om jag får skälig ersättning. Men ställ då för bövelen frågan innan du ställer Ducatin där.
En individ tycker att det är helt ok att ställa sig på MIN parkeringsplats och låsa fast hojen i byggnadsdel bara för att platsen för tillfället var tom. "-En polares svärfarsa sa att det var ok att ställa den där." Var svaret när jag fick tag på vederbörande genom hans morsa som äger hojen han kör. Nä, det är inte ok. Jag vet inte vem polarens svärfarsa är.
Vafan! Jag är inte omöjlig att dela plats med om jag får skälig ersättning. Men ställ då för bövelen frågan innan du ställer Ducatin där.
Bakdäcket = Dunlop Sportmax d220, 4.5 av 5 stjärnor
Framdäck = Bridgestone Battleax B21 mellan 1 och 3 stärnor och jag har aldrig läst maken till skrämmade recensioner =0
CRAP
TjiT! Du kommer tjÖra ihjäl dig DirEkCT!
Ring kirurgen och be dem börja planera för vilka organ de skall plocka ifrån dig när du kommer in!
Nädå, skämt och sido:
- Var hittar man bra recensioner/tester? Jag behöver nya däck till min hoj.
I nya numret av Bike var det med ett test av sporttouringdäck.
Vilket däck vann?
Glömde blaskan på jobbet. Får återkomma imorrn om ingen annan svarat innan dess.![]()
TjiT! Du kommer tjÖra ihjäl dig DirEkCT!
Ring kirurgen och be dem börja planera för vilka organ de skall plocka ifrån dig när du kommer in!
Nädå, skämt och sido:
- Var hittar man bra recensioner/tester? Jag behöver nya däck till min hoj.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |