Idag är jag förbannad därför att...

Det e inte alla som har möjlighet att stå och lurpassa när Färjan lägger till. :D

Nja det funkar ju sisådär. När dom klivit av har det gått för långt och dom vill bara ha kebab, JAG ÄR INGEN KEBAB! :gnissla
Att hoppa på en kryssning funkar dock fint, svenska cheyor är lättfotade. :fakta
:tuttar

Nja det funkar ju sisådär. När dom klivit av har det gått för långt och dom vill bara ha kebab, JAG ÄR INGEN KEBAB! :gnissla
Att hoppa på en kryssning funkar dock fint, svenska cheyor är lättfotade. :fakta
:tuttar

Du kan ju säga: Häng med hem. Jag har kebab. Sen säger du Inget blåsjobb, ingen kebab.

Du får skaffa tjockare polare. :fakta

Eller kanske hitta ett bättre ställe att träffa brudar än internet... :)

Haha, nu var det ju inte en date utan vi var visst på samma krog =)

Men men både hob och kompisen såg nöjda ut så jag är glad för det :tummenupp

Det e inte alla som har möjlighet att stå och lurpassa när Färjan lägger till. :D

:rofl

Last edited:
Träffar tjej @ internet, chattar, intresse finnes, träffas irl på krogen, hon finner ens polare mer intressant.

Jippie.

Tungmetallallergiker, kanske?:hihi

Slangade hem Monsters.2010.Bluray.AVCHD.1080p men det verkar inte finnas en svensk undertext att uppbringa. :(

Engelsk funkar inte eller? Finns att plocka hem. Men det är ändå en skitfilm så du missar inget alls, bara två timmar av ditt liv som försvinner.

Engelsk funkar inte eller? Finns att plocka hem. Men det är ändå en skitfilm så du missar inget alls, bara två timmar av ditt liv som försvinner.

Jodå det gör ju det. Finns även nån svensk divx variant har jag sett, men då väntar jag hellre en aning. Aj fan. :gnissla

Såg precis Scott Pilgrim, bra skön rulle!

"Idag är jag förbannad därför att..."

...Vi har jordens översvämning i källaren med start i tvättstugan.

Det är nåt jävla baksug i avloppet så det går att spola bort allt vatten, men så fort man slutar, så kommer allt vatten tillbaks igen med väldigt bra drag.

tiiiiiiiiiilt!

Nyheter
MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...