Idag är jag förbannad därför att...

Nej, brukar funka för kollegan som envisas prova med KK, har dock inte testat själv. Dock lär det inte funka till London då de inte är med i Schengen!

Ringde precis British Airways. Det var helt kört att flyga med körkortet.
Så nu blir det bara att hosta upp 980:- och fixa ett tillfälligt pass på jobbet.

Eftersom jag drack öl i helgen så har jag låtit bilen stå (jag kör aldrig dagen efter).

Det har omväxlande regnat och snöat hela helgen, så i morse var hela bilen täckt med 2cm is.

Inte direkt förbannad.

Mer uppgiven och ledsen för att jag idag fick reda på att en god människa har gått bort. :gråta

Alldeles för ung, och det blir ett alldeles för stort tomrum kvar.

Man undrar om döden är slumpmässig....eller om det är dom goda som får gå först!!?? :confused:

Att jag fått en risig skyddsmask som inte är helt tät. Det blev direkt o-bra när jag upptäckte det i ett tårgasfyllt rum. Pain!!!

Vädret. Jag börjar snart utveckla gälar och simhud mellan tår/fingrar.

Skall man behöva känna glädje över en halvtimme sol, är det verkligen meningen? Förbannade jävla klimatpiss i detta helvetes skithål på jorden.

Vädret. Jag börjar snart utveckla gälar och simhud mellan tår/fingrar.

Skall man behöva känna glädje över en halvtimme sol, är det verkligen meningen? Förbannade jävla klimatpiss i detta helvetes skithål på jorden.

Jag har heller aldrig gillat Sura... :öppetmål

Det åskade och blixtrade imorse!!! Kan inte annat än bli förbannad på det här konstiga vädret... Först är det en riktig vargavinter med sjukt mycke snö och grymt kallt. Sen blir det åskväder i början av april medans snön fortfarande finns kvar. Vad kommer härnäst??? :va

// Lelle

Sitter på jobbet. Typ klar med allt jag har haft att göra. Ändå måste jag sitta kvar här till 15.30 för att hålla jour till alla tekniker. Gah!

Sitter på jobbet. Typ klar med allt jag har haft att göra. Ändå måste jag sitta kvar här till 15.30 för att hålla jour till alla tekniker. Gah!

Kul för dig då...
Jag hade planer på att gå kl 13:00 tills VD:n kom in med sin maskin och hade lite lätta krypteringsproblem... Maskins*t*n startade inte...
Enkelt fixat... Ta bort krypteringen... DET TAR FÖR I HLVT 7 TIMMAR!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :mad: :mad: :huvet :huvet

Att folk klagar och gnäller över allt jämnt :huvet Se själva nu gnällde jag med. Fan.

Kul för dig då...
Jag hade planer på att gå kl 13:00 tills VD:n kom in med sin maskin och hade lite lätta krypteringsproblem... Maskins*t*n startade inte...
Enkelt fixat... Ta bort krypteringen... DET TAR FÖR I HLVT 7 TIMMAR!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :mad: :mad: :huvet :huvet

OCH DET FUNKADE PRECIS EN GÅNG...Sen slog krypteringshelvetesjävlaskitpisset till igen och nu sitter jag på jobbet igen... :huvet

Behöver gå igenom bussningar och stag och skit på bilen, men har varken råd eller årk. Framförallt råd. Jäkla bajs att det inte kan få vara helt alldrig, föbaskade sopor.

Känns som nån hugger mig i ryggen med kniv så ont jaag har, e trött som as och va nära fråga chefen om jag inte skulle få extrabetalt för att leka dagisledare på jobbet...

Men nu e man ledig en HELG :D och det är elmia imorn fyfan va nice :D

Känns som nån hugger mig i ryggen med kniv så ont jaag har, e trött som as och va nära fråga chefen om jag inte skulle få extrabetalt för att leka dagisledare på jobbet...

Men nu e man ledig en HELG :D och det är elmia imorn fyfan va nice :D

Kollat upp vad det är som gör ont? Jag gick med ryggont i sju år, ety alla sa att "det nog är träningsvärk, unga killar har inga skador." Var två diskbråck.

Kollat upp vad det är som gör ont? Jag gick med ryggont i sju år, ety alla sa att "det nog är träningsvärk, unga killar har inga skador." Var två diskbråck.

I mitt fall var det vatten i lungorna... Dessutom återkommande.. :mad:
Känns som om nån trycker in en kniv mellan skulderbladen..

Onekligen så kan det vara värt att kolla upp det..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman