Idag är jag förbannad därför att...

Heh, tyvärr måste man pausa när man kör såpass hårt som jag kör.
Kör ju inte direkt för att bli smalare me lite fjösvikter o kondition (även fast det i förhållande till vad andra kör fortfarande är fjösvikter :D ).
Kände i onsdags när ja körde att nu äre dags för lite vila så körde ett lätt pass på torsdan oså vila två dar nu, kanon de.

Självklart ska man pausa, trodde att du menade att du tagiot ett uppehåll bara:) Och det är inte bra precis i början av träningen. Men givetvis ska man pausa och inet träna varje dag i sträck:)

Självklart ska man pausa, trodde att du menade att du tagiot ett uppehåll bara:) Och det är inte bra precis i början av träningen. Men givetvis ska man pausa och inet träna varje dag i sträck:)

Nej för helvete, dehär e bara den vila man behöver för o bygga muskler, muskler bygger man under vilodag vettu.
Så de e bara vila me massa öl o sen på't igen imorrn bakis o go :yoparty

Nej för helvete, dehär e bara den vila man behöver för o bygga muskler, muskler bygger man under vilodag vettu.
Så de e bara vila me massa öl o sen på't igen imorrn bakis o go :yoparty

Dåså, kör hårt då:tummenupp :D

Den elaka dvärgen/Bajsmaskinen har bestämt sig för att stanna kvar där inne i värmen :mad: Tjejen har varit ute och gått flera promenader men hon känner inte så stor skillnad. Var in på BB igår kväll och konstaterade att det tar en stund till, hon tycker inte att det är så kul att ha värkar 2 dygn i streck.
Hon har inte varit förkyld, det hör jag det :D

Den elaka dvärgen/Bajsmaskinen har bestämt sig för att stanna kvar där inne i värmen :mad: Tjejen har varit ute och gått flera promenader men hon känner inte så stor skillnad. Var in på BB igår kväll och konstaterade att det tar en stund till, hon tycker inte att det är så kul att ha värkar 2 dygn i streck.
Hon har inte varit förkyld, det hör jag det :D

Sex sägs vara en bra sättaigångförlossningen grej. Men ha din tjej värkar så blir det kanske mindre kul för henne.:D

Sex sägs vara en bra sättaigångförlossningen grej. Men ha din tjej värkar så blir det kanske mindre kul för henne.:D

Sen så blir dt kanske mindre bra om ungen vill ut mitt under penetrationen:gnissla :fontanellsekCs

Så länge livmodern inte har öppnat sig så är det lugnt, fast e det en jättedick inblandat så är det kanske lite obekvämt för bebben med ngn som bankar på en:D

Förvisso, men tänk så går det plötsligt jättefort där precis mitt i alltihop!?:näsblod

Ha ha, vilken syn....

Vilken jävla bemötande för ungen sen!:näsblod På väg ut i den nya världen och får med ens en kuk i fontanellen:död :D
Jag hade blivit förbannad och gått tillbaka in igen:glömdet

Förbannad på folk som inte kan lära sig att använda helljuset på bilen, glömmer att stänga av de innan möte, drar på de igen precis innan bilarna möts istället för efteråt. För att inte tala om idioterna som ska ligga i häcken med helljuset på, blir nog att mecka dit extraljus riktat bakåt för mot eld:mad:

Förbannad på folk som inte kan lära sig att använda helljuset på bilen, glömmer att stänga av de innan möte, drar på de igen precis innan bilarna möts istället för efteråt. För att inte tala om idioterna som ska ligga i häcken med helljuset på, blir nog att mecka dit extraljus riktat bakåt för mot eld:mad:

Jag har ganska bra lyse på min bil, vilket leder till att jag sällan upplever mötandes heljus irriterande innan dom bländar av.

Den som först irriteras av den mötandes lysen bländar av sina för att visa det.

Jag är noga med att blända av snabbt när dom gör det, och invänta att dom har passerat innan jag bländar på igen.

Men det finns alltid puckon som tycker att jag har bländat dom INNAN dom har bländat av, och därför slår på helljuset strax innan vi möts.

Vaddå? Det är väl inte mitt fel att dom åker omkring med 20 år gamla orginallysen med 55W lampor och spänningsfall så ljuset är gult?

Hade dom haft mer lyse än mig hade jag bländat av först.
That's the way the game is played!

Jag har ganska bra lyse på min bil, vilket leder till att jag sällan upplever mötandes heljus irriterande innan dom bländar av.

Jag är noga med att blända av snabbt när dom gör det, och invänta att dom har passerat innan jag bländar på igen.

Men det finns alltid puckon som tycker att jag har bländat dom INNAN dom har bländat av, och därför slår på helljuset strax innan vi möts.

Vaddå? Det är väl inte mitt fel att dom åker omkring med 20 år gamla orginallysen med 55W lampor och spänningsfall så ljuset är gult?

Roadrage! :kulspruta

Exakt. Söderbor som kommer upp till norrland och inte upplevt långa raksträckor är också jobbiga. Bländar av så fort de kommer runt en kurva och blir rabiat galna och blinkar som fan för att man ska blända av när ljusbilden inte ens är i närheten av deras bil... de måste ju fan sitta och stirra in ljuset på mötande bil för att lyckas bli bländade.

:5sure:6surkart:4skrika:mad::censored
Lite lätt less på alla kollegor som INTE kan se till att komma i tid till jobbet.
:huvet:död

(lite positift i denna kråksång är att jag får massa övertid :D)

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back