Idag är jag förbannad därför att...

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Förbannad för att jag har värk från nacken sen en krasch jag var med om i sommras, har testat att gå till naprapat och visst massage och lite kotknäckning är skönt men funkar bara tillfälligt.

Någon som testat andra vägar, funderar på om nålar kanske vore bra för att komma åt nerver och skit?
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Förbannad för att jag har värk från nacken sen en krasch jag var med om i sommras, har testat att gå till naprapat och visst massage och lite kotknäckning är skönt men funkar bara tillfälligt.

Någon som testat andra vägar, funderar på om nålar kanske vore bra för att komma åt nerver och skit?

Sitta mindre vid datorn...
Eller ptja, sitta bättre rent generellt snarare iof.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Så du är inte förbannad längre, förutom avsaknaden av julbord då? :D

Kentucky-whiskey och skumtomtar... :rofl:rofl:rofl

Nej, inte så värst arg längre :D Fast Hjalmar-revy klarar man sig utan, fyfan vilket skit...
Kentucky-whiskey och skumtomtar är en underbar kombo, ikväll ska jag testa skumtomtar och Blue label och se om det är lika underbart gott :)

Förbannad för att jag har värk från nacken sen en krasch jag var med om i sommras, har testat att gå till naprapat och visst massage och lite kotknäckning är skönt men funkar bara tillfälligt.

Någon som testat andra vägar, funderar på om nålar kanske vore bra för att komma åt nerver och skit?

Min morsa har gått på diverse smärtbehandlingar för sitt trasiga knä och akupunktur säger hon fungerar jävligt bra på henne. Testa, det blir inte sämre.
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Idag är en dålig dag... Förbannad, sur och ledsen på alltings jävlighet. Så förbannad att jag knappt ens orkar skriva om det... Allt är bara skit just nu. Har lagt ner en helvetes massa timmars jobb på ett projekt som det bara blir skit av och måste nu antagligen börja om, vilket innebär att alla timmar jag lagt ner och alla skador jag fått av det (mina händer ser ut som om en grävling tuggat på dem, fulla av sår och blåmärken och ont som fan gör det vad jag än gör...) varit helt i onödan... Och sen staplas det hela tiden små misärer ovanpå detta och för varje sak som händer blir jag mer och mer deppig... Glömt laddaren till laptopen så jag kommer inte åt de filer jag skulle behövt pyssla med, saltade lunchen så mycket att man fick skökja ner allting med en klunk mjölk per tugga (hatar att maten måste tryckas ner, vill njuta av mina måltider), fryser som ett jävla ök, är förkyld, måste städa inför släktfesten imorgon, min hobbyverkstad och mina verktyg jävlas med mig och slår mig på mina redan sargade händer... Altl är bara skit nu. Ska fan lägga mig och sova bort resten av dagen. Godnatt.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Dagen började skitdåligt, och jag måste ha en bokrecension klar till ikväll.

Droppen som fick bägaren att rinna över var när jag såg att de sänkt hastigheten på Revingerakan till 80 km/h. Vad fan tänkte de med!? Den är bred som en motorväg och spikrak, och alla vet att Sveriges alla stofiler håller 10 km under given hastighet "för att vara på säkra sidan", vilket innebär att tant Agda och farbror Bertil tar sig fram över Revingerakan i knappa 70 km/h. Jag blev fan förbannad.
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
Idag är en dålig dag... Förbannad, sur och ledsen på alltings jävlighet. Så förbannad att jag knappt ens orkar skriva om det... Allt är bara skit just nu. Har lagt ner en helvetes massa timmars jobb på ett projekt som det bara blir skit av och måste nu antagligen börja om, vilket innebär att alla timmar jag lagt ner och alla skador jag fått av det (mina händer ser ut som om en grävling tuggat på dem, fulla av sår och blåmärken och ont som fan gör det vad jag än gör...) varit helt i onödan... Och sen staplas det hela tiden små misärer ovanpå detta och för varje sak som händer blir jag mer och mer deppig... Glömt laddaren till laptopen så jag kommer inte åt de filer jag skulle behövt pyssla med, saltade lunchen så mycket att man fick skökja ner allting med en klunk mjölk per tugga (hatar att maten måste tryckas ner, vill njuta av mina måltider), fryser som ett jävla ök, är förkyld, måste städa inför släktfesten imorgon, min hobbyverkstad och mina verktyg jävlas med mig och slår mig på mina redan sargade händer... Altl är bara skit nu. Ska fan lägga mig och sova bort resten av dagen. Godnatt.

Och jag som tyckte jag hade en dålig dag idag iom oförmågan att studera... :krama
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Förbannad för att jag har värk från nacken sen en krasch jag var med om i sommras, har testat att gå till naprapat och visst massage och lite kotknäckning är skönt men funkar bara tillfälligt.

Någon som testat andra vägar, funderar på om nålar kanske vore bra för att komma åt nerver och skit?

Uppsök sjukgymnast (behövs ej remiss), de kan oftast också erbjuda akupunktur om de anser att det skulle vara bra i ditt fall.
 
Last edited:

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Malmö
Hoj
Hornet 606
Tog ut skrot ut vadbenet( eller vad tusan det nu kallas ) och nu har jag ingen känsel ovanpå foten utan det känns som när man suttit på dass för länge. Sticker och jävlas när man rör foten.
 

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Ort
Där vägen slutar efter avfart 8
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
Förbannad för att jag har värk från nacken sen en krasch jag var med om i sommras, har testat att gå till naprapat och visst massage och lite kotknäckning är skönt men funkar bara tillfälligt.

Någon som testat andra vägar, funderar på om nålar kanske vore bra för att komma åt nerver och skit?[/QUOTE

Akupunktur kan funka, bara att prova. Vad har du att förlora?
Gissar att du har provat att dämpa smärtan med sprit ?:)
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Gersågen från Jula exploderade och ger mig en ursäkt att köpa en Ny,fin elektrisk Gersåg. Detta inlägg borde kanske ligga i "Gör mig glad tråden".
Man blir förnbannad.
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Allvar, du pröjsade inte tre lakan till en tonåring:D
Jaja,nu har hon antagligen köpt sig en ny mobil iallafall.
Körde du farbror Bossetricket:D
Haha. Hade taxin kostat 3lax borde jag fan åkt från Lund. Jag lyckades bli lurad på finmiddag á ett-power1-bakdäck-till-hojen. Minimala portioner med smakkombinationer i stil med tånagelost, jakgrädde och björnbär.
Jag ville bara ha kött. :lol
Jag har aldrig köpt sprit till en chey på krogen. Förutom till mitt ex på den tiden när hon inte var mitt ex, annars fick jag smisk :gråta
Killar är en helt annan femma :brynad
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Ont i hela kroppen, gjort av med massa pengar på nödvändiga saker idag *tråkiga saker*, bara skit på tv, jobb i veckan och ingen snö finns det heller :mad:
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
förkylningsblåsa på insidan av överläppen, ingen har någonsin varit i större smärtor än jag är just nu :mad:
 

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Landskrona
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Jag fick min bredbandslambdacontroller att fungera idag, men så skulle jag bara testa givaren med deoderant.. vilken såklart innehåller saker som dödar givaren. Nu försöker jag blidka/rena givaren med att låta den sniffa alkoholångor och bli på glatt humör igen, vilket verkar fungera på sätt och vis: http://wintermute.csbnet.se/~zilog/lambdarigg.jpg
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag fick min bredbandslambdacontroller att fungera idag, men så skulle jag bara testa givaren med deoderant.. vilken såklart innehåller saker som dödar givaren. Nu försöker jag blidka/rena givaren med att låta den sniffa alkoholångor och bli på glatt humör igen, vilket verkar fungera på sätt och vis: http://wintermute.csbnet.se/~zilog/lambdarigg.jpg

Imponerande hobbyrum!

Digert referensbibliotek, bygger du microvågslänkar?
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top