Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja men det var ju 7 resor värre när tunneln va stängd, hur jag än gjorde hamnade jag i zinkensdamm..Jag var tvungen att köra bil på söder idagFör att komma dit jag ville, var jag tvungen att köra mot enkelriktat, köra i bussfil och köra på cykelbana vå ggr.. Jämna söder med backen och försök igen
![]()
Hur lyckades du?För att jag tappade ljuddämparen på väg hem från Lelleträffen...
*Klantarsle...*
Ditt inlägg fick mitt inlägg om dåligt väder att kännas väldigt patetiskt.
Regn kan man alltid resa ifrån. Gör något positvt av det, regn är bra för håret.
Regn är bra för mycket, men för håret???
Om man har nåt,ja![]()
...För att jag sålt min själ i onödan!
Allow me to explain...Jag är man. Gammal, grådaskig och småfet, men ändock MAN. Som man är man genetiskt programmerad sedan miljontals år att hata allt som har med IKEA att göra. Jag har också en kvinna, och som alla vet är kvinnors främsta genetiska egenskaper tuttar och ondska (män är från Mars, kvinnor är från helvetet). Denna onda kvinna har ibland tvingat mig att stick i stäv mot vad mina gener skriker åt mig besöka IKEA. Detta kan jag, med hjälp av tunga doser sprit, leva med. Det jag inte kan leva med är att tvingas registrera mig på en sida med det totalt självemotsägande namnet "IKEA-fans" för att ladda ner en beskrivning till en säng vi sålt och som köparen hade besvär att få ihop utan monteringsanvisning. Världen är sjuk...![]()
Visa att du är en man,skruva ihop sängen på ditt sätt.
Visa att du är en man,skruva ihop sängen på ditt sätt.
Kan ingen uppfinna ett piller som gör att man varken behöver sova eller äta på flera veckor?
Det finns redan![]()
Då får du gärna tipsa mig om vart jag hittar dem för det där svaga skiten som folk kallar för amfetamin gör ju varken till eller från, inte ens när jag blandar det med kokain![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |