Idag är jag förbannad därför att...

Jag är förbannad..på att ADHD-ungar daltas så jävligt i media och press och dom skall ha stöd o hjälp och Gud vet vad. Vi då...syskonen?
Kan skriva en uppsats om det..men det spelar ingen roll! Det är inte CPungarna som har det jobbigast:huvet

idag är jag förbannad för att jag är förbannad... loo00l ?

idag är jag förbannad för att jag har varit trött hela veckan!!
Har provat sova mer, sova mindre men inget funkar!!?!?
Någon som har några tips?

Stor jävla blåsa size of an ärta (munsår) på överläppen, anställningsintervju i morgon. :mad:

Man blir förbannad!

Idag är jag förbannad för att jag hela veckan sett fram emot att åka och köpa min första hoj, fixat lån från banken, ordnat med transport och resesällskap från Göteborg till djupaste Småland, fixat garageplats... Allt var fixat och klart och drömhojen skulle köpas... Och så ringer killen igår kväll och säger att han ångrat sig och inte vill sälja hojen längre efter att ha haft den ute på annons i 1½ vecka!!!

Stor jävla blåsa size of an ärta (munsår) på överläppen, anställningsintervju i morgon. :mad:

Man blir förbannad!

Kan man verkligen bli så jävla sne bara för att man har ett munsår?

Hela jevla dagen är åt helvete :mad:

Känns oerhört löjligt men jag är förbannad :fakta :mad:

Dominator-Rocks: Du skall väl ändå inte börja karriären i företaget med att hångla upp chefen... ;)

Pepita_Square: Lider med dig.

Fick precis reda på att farsan har en tumör! Förutom att det i sig suger var det rätt taskig tajming precis innan jag ska iväg på en dejt :mad:

Fick precis reda på att farsan har en tumör! Förutom att det i sig suger var det rätt taskig tajming precis innan jag ska iväg på en dejt :mad:

Hoppas innerligen att det löser sig med tumören :pannkyss lycka till på dejten :) hoppas hon är en hårdrockare ;)

Jag är förbannad på min lillebror som knäckte min näsa..om jag måste operera om den igen så skall han få veta att han lever:mad:

Last edited:
Hoppas innerligen att det löser sig med tumören :pannkyss lycka till på dejten :) hoppas hon är en hårdrockare ;)

Jag är förbannad på min lillebror som knäckte min näsa..om jag måste operera om den igen så skall han få veta att han lever:mad:

Tack! Han hade precis fått reda på det själv så han var nog lite chockad och visste inte mer än att dom skulle (försöka) operera bort den.
Med lite propaganda och musikterapi så går det att omvända de flesta ;)

Småsyskon!!!11 :mad:
Hoppas du slipper operation :Fingerscrossed

Har du en bror som slår dig i ansiktet? :confused:

:näsblod

Helvetes skit, jag vet hur det känns då fars gubben vart riktigt sjuk för ett par år sen :huvet men han lever en idag och mår mycket bättre. :tummenupp

Hoppas det ordnar sig!

Last edited:
Helvetes skit, jag vet hur det känns då fars gubben vart riktigt sjuk för ett par år sen :huvet men han lever en idag och mår mycket bättre. :tummenupp

Hoppas det ordnar sig!

Tack! Tjurskalliga gamla gubbar tar man inte kål på hur lätt som helst så han kommer säkert bli bra. Hur som helst så är det inte så mycket jag kan göra åt saken så nu tänker jag försöka ha en trevlig kväll iaf :tuttar

Borde han inte få veta att han lever bara av att knäcka din näsa?! :va
Om det går till operation eller inte känns som ett överflödigt steg för att avgöra det..

Åjo det kan man:näsblod ...men inte den här gången...nu var det helt och hållet mitt fel att han inte fick gå o morgonkissa innan.

Nu kommer träningskillarna o flickorna säkert att gå i spinn o säga att jag gör fel..men jag äter inte proteinpulver och kesella och sånt äckelpäckel. Jag äter kött av olika sorter och grönsaker. Om jag abolut måste äta något kolhydratigt till detta så äter jag dinklelmatvete eller dinkelvadsomhelst.

OBSERVERA att jag då det är fredag och lördag köper en fetingpåse med godis och går på restaurang om jag vill eller nått annat mysigt. Annars dör jag och tycker jättesynd om mig själv :rolleyes:

Vad jag menar är..jag har slutat äta mackor, bullar och allt annat man trycker i sig mellan måltiderna. Jag äter KÖTT, KÖTT, lite mer kött, lite fisk..keso och ägg..oh grönsaker. Och frukt..men inga otroliag mängder frukt.

Jag har skitsvårt att gå ner i vikt och detta har fungerat..så jag kommer köra på det ett bra tag till.
Äter du ppiller? Sluta med det skall du se att vikten rasar snabbare.

Klart att det funkar.. Du äter ju ingen energi att tala om. En viss mängd kolhydrater bör man äta även vid diet. Sen att du inte skitit på en vecka talar ju om att du saknar näringsämnen i kosten

P-piller i sig gör inte att du går upp i vikt, dom ger bara ett gottesug

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...