Idag är jag förbannad därför att...

Säg det till våra chefer...

Näe, det är väl för helvete inte jag som har bilen som arbetsplats?

Men om jag var tvungen att värma min arbetsplats genom att ha på ugnen i fikarummet och ugnsluckan öppen kan du ge dig fan på att jag hade talat om det för chefen!

Vad gör man om cheferna inte gör nåt åt saken?

Först skriver man ett öppet brev till alla dagstidningar om den oerhörda miljöförstöring ni tvingas till helt i onödan (Dessutom är det ju även olagligt att köra tomgång så länge), sen byter man jobb!

Förslagsvis till ett riktigt jobb.

Först skriver man ett öppet brev till alla dagstidningar om den oerhörda miljöförstöring ni tvingas till helt i onödan (Dessutom är det ju även olagligt att köra tomgång så länge), sen byter man jobb!

Förslagsvis till ett riktigt jobb.

Kanske kan bli cykelmekare, de sysslade man ju mycket med när man va liten så de kan man ju.

....Schweizisk jävla skitbyrokrati. Här kan man för helvete inte ens skita utan att ha ett tillstånd och en stämpel i röven! Tur att jag ska hem i till jul!

....Schweizisk jävla skitbyrokrati. Här kan man för helvete inte ens skita utan att ha ett tillstånd och en stämpel i röven! Tur att jag ska hem i till jul!
sväjts är ett vackert land.
Men:
Man kan inte bo där.
Är övertygad om att reservnazisterna är spill från polisfabriken i Östtyskland.
Ja, den finns.
Alla poliser tillverkas där.
Det är därför de inte har någon navel.
Blir du stannad:
Fråga konstapeln om du får se hans navel.
Det får du inte.
Han har ingen.
Bevis nog för mig.

Hur svårt kan det vara att dra på sig en jackjävel om man jobbar som ordningsvakt?

Precis, hur svårt kan det vara! :mad:

Sätt på dig en jacka förbövelen, jag hittade en som jag tror passar :tummenupp

coat_rainbow_300.jpg

Idag är jag förbannad därför att jag stressade hem, vrängde på mig stället och brötade ut med pastatwinnen i den sista halvtimmen eftermiddagssol...med mörkt visir på. :pannan
Direkt o-bra när klockan närmar sig 7 dåråååå... *doh*

Men, det blev kallt så lika bra var det - får bli den där sista finsvängen till helgen då det bokats solsken. :yoparty

/J

Jag skrev ett långt, roligt blogginlägg men trycker bort fönstret. Finns absolut ingen lust/vilja/ambition att göra om det. :mad: :mad: :mad:

Jag är förbannad..på en valp. Då blir jag förbannad på mig själv..för han är en liten valp..eller..en valp iallafall. Han fattar inte bättre säger folk..men han fattar VISST bättre SPECIELLT när man håller en godisjävel i handen, då fattar han asbra. Det gör mig förbannad. Varför varför varför måste han trycka på alla mina djävulsknappar så jävla hårt så att jag blir arg...och sen sitta där och se ynklig och valpigt ledsen ut sen när jag briserat?
Man blir förbannad...men det är kul med husdjur:näsblod ..som en klok man sade en gång..varför kunde jag inte lyssnat?!

Idag är jag förbannad därför att jag "hacka chili-tråden" till trots petade mig både i näsan och i ögat med fingrar fulla av wasabinötsrester.
Heja!

Förbannad för att ja är så trött jämnt, förbannad för att ja är så less på allt!

Skulle nog behöva gå till en skrynklare :huvet

Man blir förbannad...men det är kul med husdjur:näsblod ..som en klok man sade en gång..varför kunde jag inte lyssnat?!

För man vill helt enkelt inte. I mitt fall så var det jag själv som sa till mig att "Det är ett jävla jobb med 3 katter, ge fan i det!" men sen sitter man här med 3 luddhuvuden ändå. Lagom jävla skoj när de anser att det är deras rätt att springa marathon genom lägenheten som är ca 20m lång, de hinner få upp en jävla fart lagom tills de hoppar upp i sängen :mad:
Eller när man sitter och äter och har 6s ögon som har spanat in köttbiten på gaffeln :gnissla
Det enda jag kan trösta mig med då är att det är just 3 katter och inte 3 byrackor...

Jag blir förbannad för att jag måste säga till GuW nu att skruva cyklar är fan svårt helvete :huvet
Jävla skit att allt ska bli så avancerat :D

Ja lycka till med karriärbytet, du kan ju IAF stå vid ett element och jobba!

hrmpf.. dedär karriärbytet får ja lägga på hyllan, skruva cykel e svårt :/..
Need help :D..

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma