Idag är jag förbannad därför att...

Har du varit i Värmland? :D

Närå..bonnläppar finns i muppsala mä ;)

Alla mina små flickor som jag suttit barnvakt åt i alla år börjar bli stora och anförtror sig om sina förlorade oskulder och diverse bus som dom har för sig...man blir ju jättesmickrad att dom litar på mig men hallå..mina små sessor..ni skall ha söta små pippilotter i håret och inte veta så mycket..om saker och ting :tuttar :moderkänslor

Närå..bonnläppar finns i muppsala mä ;)

Alla mina små flickor som jag suttit barnvakt åt i alla år börjar bli stora och anförtror sig om sina förlorade oskulder och diverse bus som dom har för sig...man blir ju jättesmickrad att dom litar på mig men hallå..mina små sessor..ni skall ha söta små pippilotter i håret och inte veta så mycket..om saker och ting :tuttar :moderkänslor

Ta med dom i helgen så ska´rom få åka! :brynad

Jag körde in i ett träd och stukade lillfingret. Tack för att någon kom på Barkbusters,annars skulle det ha blivit betydligt tråkigare.

Jävla åska... mitt nätagg har pajjat *hoppas jag*

Dock ska jag kanske inte klaga allt för mycket, grannhuset totalförstördes i en eldsvåda. Förmodligen pga åskan, inga skadade iaf!

för att nån jävel åker runt såhär sent på natten och spelar musik sketahögt! om det vore hårdråkk/metal så fine men vafan tänker han med när han spelar valsmusik :va

för att nån jävel åker runt såhär sent på natten och spelar musik sketahögt! om det vore hårdråkk/metal så fine men vafan tänker han med när han spelar valsmusik :va

Blev påmind av just den sortens trakkaseri... Typ man ska upp och jobba dage efter ja då har fjortisjäveln ovanför fest med alla hennes kompisar, och till råga på allt ska dom ringa på alla dörrar innan dom går iväg... Fan va förbannad jag blev nu. :mad: :mad: :huvet

Kattjäveln väckte mig 1 timme innan alla mina 12 alarm började ljuda. :mad:
Nån som vill ha en Mainecoon i sthlm området?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing