Idag är jag förbannad därför att...

idag e jag så jävla förbannad för att jag e så jäääävla olyckliiiiigt käääääääär..

Åååh.. Hoppaz, hoppaz, hoppaz att *HAN* läzer härå lixom bah fattar att det är *HAN* som är *HAN* så att *HAN* kan komma på sin vita R1a och slanga iväg med mig och sin nnye styvson in i solnedgången, typ, bah! *fniZZ*

HELVETES JÄVLA ELEKTRIKER JÄVEL SOM BRÖT STRÖMMEN UTAN ATT MEDDELA MIG FÖRST FUCK I HELVETE!

Jag höll på med viktiga saker och det verkar som om scannern gick sönder FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN :mad:

Jävla IDIOT !!! :mad: :mad: :mad:

Jag höll på med viktiga saker och det verkar som om scannern gick sönder

Äh, skit i det. Du lagar ju handdukstorkare numera :D

För att det är så jävla fittigt att jobba med familjen ibland !!!!!!!!!!!!:mad:

Precis Luke Skywalka dom åt helvete !

Lasern i köttrosen sen håller dom käft !

Visst är det underbart med en tidig vår, men de där jävla äckliga fästingarna kunde väl hålla sig undan ett tag till? Två av katterna kom in med varsin krypandes i pälsen. Man blir förbannad! :mad:

Visst är det underbart med en tidig vår, men de där jävla äckliga fästingarna kunde väl hålla sig undan ett tag till? Två av katterna kom in med varsin krypandes i pälsen. Man blir förbannad! :mad:

Amen, sister! Plockade årets första på attckkampmördarhunden idag. Annars är jag förbannad för att mina två veckors semester är slut i morrn och att fyra nätters kaos väntar på jobbet.:huvet

Tyvärr har dom äckliga jävla krypen (fästingar) tagit sig ända hit upp numera, lyckligtvis är dom sällsynta fortfarande.

Jag är vansinnig på dom där jävla bikersneed som inte kan göra nåt rätt!

Horor hela bunten......ja jag gillar könsord.....jävla hundkuk
;)

Ja mä..vart skall vi åka? :)

Kravlista:
  • Över +20 grader
  • Billig sprit
  • Ingen tjatig släkt i närheten

Annars går det bra var som helst. Vid närmare eftertanke är det inte så noga med temperaturen heller :D

Tyvärr har dom äckliga jävla krypen (fästingar) tagit sig ända hit upp numera, lyckligtvis är dom sällsynta fortfarande.

Men ni slipper borelian iaf! (väl?)

Last edited:
Kravlista:
  • Över +20 grader
  • Billig sprit
  • Ingen tjatig släkt i närheten

Annars går det bra var som helst. Vid närmare eftertanke är det inte så noga med temperaturen heller :D

Men ni slipper borelian iaf! (väl?)

Jag ställer upp på din lista :tummenupp

Jo, jag tror att boreliagränsen går längre söderut.

Fram till för ungefär 10 år sedan fanns inte fästingar alls här uppe, utom på en enda Ö dit dom hade tagit kreatur söderifrån och på den ön hade fästingar funnits isolerade länge tydligen.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing