Nursey
Utan lem
... Kattjävlarna bajsade på köksmattan imorse!![]()
Visserligen är de bara 5 veckor gamla men de andra syskonen går på låda som man ska. Men inte de här två monstren, nej nej..
Sur jag blir!
Hur mycket kan en 5 veckors katt bajsa då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
... Kattjävlarna bajsade på köksmattan imorse!![]()
Visserligen är de bara 5 veckor gamla men de andra syskonen går på låda som man ska. Men inte de här två monstren, nej nej..
Sur jag blir!

Jag är arg på ganska mycket..
Nu är det på två saker.
1. Min knepiga familj. Varför kunna inte jag få födas i en normal familj för? Dom är ju knäppa i huvvet allihopa. Psyksjuka släktingar och en massa tok, hela tiden. Jag har under många år blivit "hånad" av min pappa och bror för min övervikt. Inte så jävla kul, dom är jätte trevliga när man är själv med dom men när dom är tillsamans så är det som att det är två andra personer...
Precis, var inte så tjock!Varför säger du inte det till dom? Stå på dig lite..![]()

FAAAN!
klickar igen å igen å igen
Förbannades fartkameror på 55:an.Och förbannade mörka vinter som gör att man inte hinner se dem i tid.
![]()
Nu är det andra gången på 5 veckor som det blixtrar i skiten. Förhoppningsvis hann jag skyla ansiktet med handen tillräckligt för att det inte ska synas att det är jag. Hoppas, hoppas, hoppas!
Men man undrar ju, hur många kameror finns det i landet egentligen. Inte många har jag hört, men två ggr på samma sträcka på så kort tid![]()
Ja... förbannad på jävligt mycket just nu!
Snart rinner det över big time och jag lär fan inte ansvara för vad som sker då!
dem ihopProva sex.. Löser de flesta "knutar"..Ja... förbannad på jävligt mycket just nu!
Snart rinner det över big time och jag lär fan inte ansvara för vad som sker då!
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |