Idag är jag förbannad därför att...

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Jag är förbannad för att det är slut på mitt konto :mad:

PM'ar gärna kontonummer till dom som är villiga att skicka bidrag)
 

Gabor

Guest
Fy fan....solen skiner...nyss snöat å regnat å de e 5 grader...jävla istid redan, går ju fan inte att köra, sladdar, glider hopplöst att göra stoppis, går inte att slanga, bara spinner, FUCK...:mad: De får bli vålsfilmer i 5 månader...
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Åk till Ungern där skiner alltid solen och alla killar är snälla !
 

samhainie

Guest
för att jag inte fick delarna till bilen idag, så jag kunde fixa den i helgen.. nu måste jag ut på blocket och hitta en reservbil att åka i till nästa helg...:(
 

Dominator-Rocks

Guest
Helvetes JÄÄÄÄVLAR :mad:

Nu Besitter jag sann ILSKA!:mad:

Min dotter kludda ner två våder tapet med spritpenna för ett tag sen!

................................................. ANDAS ........................:mad: ooooooooooohhhhhhhhhhh

Well well idag skulle jag fixat! HAde en rulle av samma tapet..... åkte å köpte lim pensel mm mm mm ...............

Åkte hem ringde till tapetaffären och frågade om jag var tvungen å slipa den allt spritpennekludd Å det var jag :mad:

Fuck slipa för hand slipa slipa:huvet ...fram me´slipmaskin bzzzzz slipa slipa hela jävla rummet dammfyllt!

sen kladda lim och..... sen förstå att det är mönster passning H**A!! kladdar vidare faaan det sitter en Bård som jag måste passa emot.... FAAAN!!
+ att den sista våden gick in i ett hörn så tapetjäve´len vart 1 dec för lång ..........:mad: :huvet
HELVETE HELVETE!

Nu sitter skiten där men det ser ut som #¤***SDLWKJH#Y!GIU#"UHO#(GÄÄÄ##"""Ä**ÄÄ"Ä"!!

Hoppas det ser bättre ut imorgon!:huvet

Har precis svept en öl och nästan druckit upp en till! Lugna sig lite!


HELVETEE!

Helvetesjävlahelvetefaannskukihelvetedraåthelvetejagblirförbannadsåinnielvetejaghatardethärjustnuochjjagärsåjävlaargsåinnihelvetefaaansåjävlaargsåjagintekommerpånågebrasvordommar!tycksyndommigförihelvetejvlarfördetärfansyndommignufaanhelevetesjävlar!!
 
Last edited:

Skrap

Sugen!
Gick med
23 Sep 2006
Ort
Haninge
Hoj
ostbåge, plockad som en gås, neos 100 för flipflopåka
Förbannad

:4skrika Heligt förbannad på dem som inte kan hålla sig i sin fil utan att "cut corners" trots att det finns en mc/bil på insidan!! :finger Skärpning!
 

Dominator-Rocks

Guest
Palle71;3224Edir964 skrev:
Du borde kanske prova att "tapetsera" med Gladpack utanpå tapeterna? Nästa gång är det bara att dra av plasten och på med nytt. :tummenupp

:)

Dra ÅT helvete :mad:

Edit:Jag tar en öl till!

Edit: Fucking jävla specetangent som nu mer är en litenjävlalitekluddelilledutliakastorsomenenknappnålshuve!Fuckihelvetevilkenjävlaorövning--....!


(Dags för angermanagament..........)


Nu blire lite Sheryl Crow & Kid rock med Picture....lugna sig...

Halvalåtennuochjagbörjarlugnamig!
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Helvetes JÄÄÄÄVLAR :mad:

Nu Besitter jag sann ILSKA!:mad:

Min dotter kludda ner två våder tapet med spritpenna för ett tag sen!

................................................. ANDAS ........................:mad: ooooooooooohhhhhhhhhhh

Well well idag skulle jag fixat! HAde en rulle av samma tapet..... åkte å köpte lim pensel mm mm mm ...............

Åkte hem ringde till tapetaffären och frågade om jag var tvungen å slipa den allt spritpennekludd Å det var jag :mad:

Fuck slipa för hand slipa slipa:huvet ...fram me´slipmaskin bzzzzz slipa slipa hela jävla rummet dammfyllt!

sen kladda lim och..... sen förstå att det är mönster passning H**A!! kladdar vidare faaan det sitter en Bård som jag måste passa emot.... FAAAN!!
+ att den sista våden gick in i ett hörn så tapetjäve´len vart 1 dec för lång ..........:mad: :huvet
HELVETE HELVETE!

Nu sitter skiten där men det ser ut som #¤***SDLWKJH#Y!GIU#"UHO#(GÄÄÄ##"""Ä**ÄÄ"Ä"!!

Hoppas det ser bättre ut imorgon!:huvet

Har precis svept en öl och nästan druckit upp en till! Lugna sig lite!


HELVETEE!

Helvetesjävlahelvetefaannskukihelvetedraåthelvetejagblirförbannadsåinnielvetejaghatardethärjustnuochjjagärsåjävlaargsåinnihelvetefaaansåjävlaargsåjagintekommerpånågebrasvordommar!tycksyndommigförihelvetejvlarfördetärfansyndommignufaanhelevetesjävlar!!

Dumjävel... nästa gång kan du måla över me lackfärg istället så slipper du slipa...
 

Dominator-Rocks

Guest
Dumjävel... nästa gång kan du måla över me lackfärg istället så slipper du slipa...

Åhhhjagsomprecishartattbortdigfrånignorelistan:D

Ochsåkommerdumeddetdär:D jaghatardig!

Fastdetgörjagjuinte!:tummenupp Hatardigalltså!

MMMfasstslipningenvarmittminstabekymmmer!

VärstvaråfåpasstillhögerÅvänsterÅuppÅner!

Tankenslogmiggattjagskullelackaetttuntlagermenjaghadebestämtmigförattgöradetivkällochorkadeinteväntapåattlackenskulletorka...!
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
3224600 :hihi

[YOUTUBE-ID]19WulQUmBBg[/YOUTUBE-ID]
Klassiker så härlig!

hmm jag är förbanad på valmers stalki... nä det håller mig bara från att ha tråkigt nä jag e på ganska bra humör. :)

3225036 Åhhhjagsomprecishartattbortdigfrånignorelistan:D

Ochsåkommerdumeddetdär:D jaghatardig!

Fastdetgörjagjuinte!:tummenupp Hatardigalltså!

MMMfasstslipningenvarmittminstabekymmmer!

VärstvaråfåpasstillhögerÅvänsterÅuppÅner!

Tankenslogmiggattjagskullelackaetttuntlagermenjaghadebestämtmigförattgöradetivkällochorkadeinteväntapåattlackenskulletorka...!
Jag beundrar dig som inte bara köpte täck färg och måla rummet, längre tid men mindre drygt.

Fast sen hatar jag nästan alla tapeter.
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Åhhhjagsomprecishartattbortdigfrånignorelistan:D

Ochsåkommerdumeddetdär:D jaghatardig!

Fastdetgörjagjuinte!:tummenupp Hatardigalltså!

MMMfasstslipningenvarmittminstabekymmmer!

VärstvaråfåpasstillhögerÅvänsterÅuppÅner!

Tankenslogmiggattjagskullelackaetttuntlagermenjaghadebestämtmigförattgöradetivkällochorkadeinteväntapåattlackenskulletorka...!

Mje det gick säkert fortare att slipa ner allt o dammsuga upp allt damm :tummenupp
 

Dominator-Rocks

Guest
FUCKuAll! Jag kan SPacea´ men det är Jobbigt!

Helvete´s jävla Andreas NO Vilken Jävlapainhanär!
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top