Idag är jag förbannad därför att...

För att alla jag har pratat med i telefon idag är kompletta IDIOTER! :mad:

Last edited:
Idag var jag förbannad för varenda jeppe i personbil som körde framför mig från Örebro var PUCKO!!! Långsamma jävlar skall ligga i långsamma filen och inte flasha med bromsljusen som för att säga "håll avståndet"..
Dom kan hålla sina hastighetsregler i den andra filen...jääävla hobbypoliser:mad:

Lastbilschaufförer är toppen :tummenupp dom vet precis hur man skall köra.

Last edited by a moderator:
För att idioterna på Örebro bilskrot måste vara helt jävla dumma i röven.
Har ringt ca tio gånger och sagt att jag vill köpa massa grejer av dom.
Frågar efter pris och dom ska ringa till mig.
INTE ETT JÄVLA LJUD:huvet

För att datanissen jag lämnade in min dator till inte gjorde ett jävla skit och då hade han min "burk" i 4 dagar !
Gjorde över huvudtaget inte det som han blev tillsagd att göra utan fixade istället ännu mer fel.
Nu blir jag av med dator i 2-3 veckor för det :huvet

Idag är jag förbannad för att jag tippade en trave kabeltrummor över teleskop-lastaren som jag själv satt.

Idag är jag förbannad för att jag välte ut en gigantisk kruka med blomjord i bakluckan när jag transporterade balkonggrejerna till vinterförvaring. Det blev att dammsuga.

Idag är jag förbannad därför att....

.... INGENTING!!! Idag är en unerbar och fantastisk dag :)!

För att datanissen jag lämnade in min dator till inte gjorde ett jävla skit och då hade han min "burk" i 4 dagar !
Gjorde över huvudtaget inte det som han blev tillsagd att göra utan fixade istället ännu mer fel.
Nu blir jag av med dator i 2-3 veckor för det :huvet

Hos IT-nissarna är ETT lagat fel och TVÅ nyuppkommna att betrakta som en succe´!
Var glad! :hihi

Hos IT-nissarna är ETT lagat fel och TVÅ nyuppkommna att betrakta som en succe´!
Var glad! :hihi

Ja nått sånt :huvet
Blev en erfarenhet rikare iallafall: inte lämna in nånting till denna datanisse och inte heller stödja han med att köpa bläckpatroner etc.

Skrapade rutan från is i morse, ogillar idioter som gnäller på allt som egentligen inte är något problem samt att jag har ont i huvet av att jag har ont i nacken för att jag sov för tungt och orörligt inatt. :)

Hur mycket man än städar och anstränger sig så syns det ändå inte efter några timmar.... :mad: :huvet

... det var år sen jag kände mig riktigt pigg... Springer runt som i en j*vla dvala dagarna igenom.. Ja och inte f-n blir man blir man yngre av det heller...
Måste byta jobb! Synd att inte bil/mc meck betalar lika bra som IT horande, då gjorde man ju iaf nåt som var kul!

...däckonline är fanimej det SÄMSTA jävla skitföretaget jag någonsin varit med om. Riktigt pinsamt. Jag rekommenderar inte någon att nyttja deras tjänster.

Jag har slut på snus men orkar inte upp ur sängen :/

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...