Idag är jag förbannad därför att...

Hela dagen har varit skit..hatar världen idag. Bilen började brinna..och innan det så dog den för jag lämnade lyset på :tummenupp..innan det böjade jag böla..innan det var jag stressad och efter allt detta så skulle jag ut och åka hoj men det sket sig det med. Sedan ramlade hyllan jag har micron på i köket ner och jag skruvade ihop en stol helt åt helvete fel!

Säger bara :näsblod :gråta

Far åt:huvet helvete !

FBK förlorade sin match i nordic trophy igår, och därmed chansen att försvara titeln från förra året.:mad: :huvet

Hela dagen har varit skit..hatar världen idag. Bilen började brinna..och innan det så dog den för jag lämnade lyset på :tummenupp..innan det böjade jag böla..innan det var jag stressad och efter allt detta så skulle jag ut och åka hoj men det sket sig det med. Sedan ramlade hyllan jag har micron på i köket ner och jag skruvade ihop en stol helt åt helvete fel!

Säger bara :näsblod :gråta

Det mesta av det där var ju ditt eget fel!

Att det ska vara så himla krångligt att byta efternamn.

Har beställt ett nytt körkort som ska komma inom 14 dagar. Tills dess ska jag använda det gamla körkortet och ett papper från skatteverket för att legitimera mig.
Beställde ett nytt VISA-kort men nåt blev ändå fel för när de kom i brevlådan idag såg jag att namnet inte var ändrat. Så jag måste in en sväng till på banken och beställa ett nytt VISA igen. :huvet :huvet

Riktig skitdag på jobbet... Allt va pisstråkigt, skulel gå hem tidigare men det gick inte för då blev det panik med någrar rör :mad: skulle dra på min fm sändare o lyssna på musik då va den paj!!! Tänkte köpa en kexchoklad men automaten tog min 10a o jag fick inget :mad: :mad: Sen fick man reda på nu att dom tydligen ska höja ålder till 24 för tung mc nästa år!!!!!! Jag som väntat denan sommar med att ta hojkort för jag vill bli 21 o ta tung direkt nästa år :huvet :gnissla

Det ringer en massa jävla idioter på jouren för att få hjälp med saker som de själva egentligen kan, men vill ha någon som håller i handen. Fransman tillråga på allt, bara det.

Fick stryk på badmintonen.

Har inga öl hemma.

Det ringer en massa jävla idioter på jouren för att få hjälp med saker som de själva egentligen kan, men vill ha någon som håller i handen. Fransman tillråga på allt, bara det.

Fick stryk på badmintonen.

Har inga öl hemma.

Jag HATAR fransmän. Jävla snigel-rapare!

Jag HATAR HATAR HATAR och återigen HATAR folk som tar åt sig saker och sen inte klarar det.

Och att jag är förkyld så jag varken kan jobba eller provköra enduro imorn..

blir FörbaNNAd på alla jävla verk och organisationer som ska försöka blåsa en på pengar!!!!

CSN helvete kräver en på pengar som aldrig fått trots att man skickar kopior på kontoutdrag direkt från banken som visar att jag inte fått ens i närheten av det de kräver..

Slänger luren i örat på mig när jag ringer, kopplar bort en med flit, och när man äntligen kommer fram så säger de "TyvärRR!! Kopian är inte korrekt Vidimerad!"
:huvet

MEn För i helvete de e ju banken själva som vidimerat kopiorna..

Så nu Jäävlarrr!!! blir det krig i tomteskogen!
:finger

Man blir Förbannad!!!

Riktig skitdag på jobbet... Allt va pisstråkigt, skulel gå hem tidigare men det gick inte för då blev det panik med någrar rör :mad: skulle dra på min fm sändare o lyssna på musik då va den paj!!! Tänkte köpa en kexchoklad men automaten tog min 10a o jag fick inget :mad: :mad: Sen fick man reda på nu att dom tydligen ska höja ålder till 24 för tung mc nästa år!!!!!! Jag som väntat denan sommar med att ta hojkort för jag vill bli 21 o ta tung direkt nästa år :huvet :gnissla

När jag jobbade natt på operation på Irland fanns det en helvetesmaskin som alltid tog pengarna och behöll godsakerna. En natt lurade den både mig och en narkosläkare på konfekten (:hihi)...då samlade vi ihop trupperna och välte fanskapet frammåt tls vi fått ut allt vad fanskapet hade rånat hela avdelningen på och RÄNTA på det..sedan gjorde vi samma sak med drickamaskinen...det var en bra natt!!

Man versus machines 1-0 :whip

När jag jobbade natt på operation på Irland fanns det en helvetesmaskin som alltid tog pengarna och behöll godsakerna. En natt lurade den både mig och en narkosläkare på konfekten (:hihi)...då samlade vi ihop trupperna och välte fanskapet frammåt tls vi fått ut allt vad fanskapet hade rånat hela avdelningen på och RÄNTA på det..sedan gjorde vi samma sak med drickamaskinen...det var en bra natt!!

Man versus machines 1-0 :whip

Hahaha ja man kanske skulle tagit trucken o kört in gafflarna i maskinen :rofl

VA!! ska dem höja gränsen nästa sommar, säkert?

Ja tydligen en polare hadde frågat på körskolan. Men ska nog kolla upp det lite mer. Jädra skit om det stämmer!!!!! :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman