Idag är jag förbannad därför att...

Men vad jag gillar bilnasare.
Idag var jag inne hos en och bad om ett pris på ett byte till en 4x4.
Min kostade 225 papp och har gått 600 mil, plus lite påkostade options.

Han bjöd 106.

Haha de där va bland de grövsta Rygg huggen jag hört dem göra!

Själv är jag sur för jag bara fick smärtstillande för 10 dagar och när jag ringer å vill ha ett nytt recept slussas jag runt i två timmar innan jag får en telefontid på måndag.. för första gången är de något posetivt med att mor har cancer, jag kan låna smärtstillande ��

Haha de där va bland de grövsta Rygg huggen jag hört dem göra!

Själv är jag sur för jag bara fick smärtstillande för 10 dagar och när jag ringer å vill ha ett nytt recept slussas jag runt i två timmar innan jag får en telefontid på måndag.. för första gången är de något posetivt med att mor har cancer, jag kan låna smärtstillande ��
Jimpa min vän, du ska inte köra bil när du går på tåcken medicin!

Jimpa min vän, du ska inte köra bil när du går på tåcken medicin!

De fina va att dem jag fick först som hjälpte inte va tecken medecin och inte rörde till i mitt huvud, sen är de framförallt för natten som Medecinen behövs.

Tack för omtanken men jag hatar att inte vara klar i huvudet så risken att jag ska punda och köra är noll ☺

De fina va att dem jag fick först som hjälpte inte va tecken medecin och inte rörde till i mitt huvud, sen är de framförallt för natten som Medecinen behövs.

Tack för omtanken men jag hatar att inte vara klar i huvudet så risken att jag ska punda och köra är noll ☺
10610772_923711764322436_4111415628495318065_n.jpg

På jobbet har de renoverat 3 små toaletter i flera månader. Hur f-n kan det ta sån tid. Idag fick någon dessutom den goda iden att sätta igång och renovera de kvarvarande toaletterna innan de första är klara. Är det meningen att man ska pissa i blomkrukorna nu?

På jobbet har de renoverat 3 små toaletter i flera månader. Hur f-n kan det ta sån tid. Idag fick någon dessutom den goda iden att sätta igång och renovera de kvarvarande toaletterna innan de första är klara. Är det meningen att man ska pissa i blomkrukorna nu?
Fråga inte gör de ba.

Var borta på semester i USA i två veckor och kom hem nöjd som fan. Det gick över blixtsnabbt....
Grannarna nämnde att åskvädret från helvetet besökt nejden förra veckan och blixten troligen slagit ner i närområdet. Flera grannar hade fått prylar förstört. Leendet började så sakta ebbas ut emedan okulärbesiktning i hemmet vidtogs.

Konstateras kan:

Blixten gjorde rent hus vad gäller bredbandsroutrar och switchar trots att dessa var strömlösa.
Dect-telefonen är ett minne blott.
En av kabeltv-boxarna är historia.
Det värsta av hela skiten är dock att hemmabiosystemet, som fyllde två år och två veckor igår och som inköptes för nästan fem laxar är stendött....

Efter alla självrisker och åldersavdrag är försäkringsbolagets bidrag ytterst blygsamt. Det blev en förbannat dyr semester. :huvet

Och idag gick SMHI ut med en "klass 1 varning" för... ja just det - duggregn visade det sig. Årets åskväder var det dock ingen som snappade upp av vädermupparna. Jävla amatörer......
:arsele

Och när jag ändå är på krigsstigen:

Hur i helvete kan hela sommaren ha gått och det inte hänt ett skit vid renoveringen av Lilla Västerbron i Stockholm?
Det där hade fan jag gjort snabbare ensam.... Vad är det för jävla planering?

Verkar inte som att jag kommer ha råd att köpa någon av hojarna jag är sugen på, dessa satans jävla försäkringar :huvet :gråta

Köp min då. Billig försäkring som tusan.

Monster hade varit läckert men inte riktigt det jag är ute efter just nu. Jag vill bygga en såndäringa fräsig stuntfajter. Kombinationen inköpspris och försäkring har iallafall fått ner mina alternativ till ett enda: F4i. Fast den är jag inte så jävla sugen på, ärligt talat. Får väl se om jag kan spara ihop till en Street Triple eller något istället.

Skulle byta bakfälg på en cykel med krossat hjul.
Tänkte behålla navet och de flesta ekrarna.

Efter ett par timmars skruvande och svärande inser jag att det inte passar, trots att fälgarna är för samma däckdimension.

Förbannade jävla cykeltillverkare! Inte nog med att det finns 43 miljoner olika hjuldiametrar som inte passar sinsemellan, inte ens när det är "rätt" dimension så passar det!
:huvet :4skrika

Är så förbannat trött på windows nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Sedan början av sommaren fick jag ta ett förhoppningsvis kortsiktigt uppdrag (är it-konsult) men detta uppdrag handlar till 99% om windows och jag känner snart att livet inte är värt att leva längre det gör ont i min själ. :näsblod:död:3freak:4skrika

Det senaste på jobbet har handlat om att "uppgradera" alla till office 365, windows phones, etc med allt vad det innebär. All denna jävla skit om outlook... exchange... active directory... remote fucking desktop... windows server... och att behöva handskas med dumma användare!! :7peta Fyfan vad allt suger just nu. :mad:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT