Idag är jag förbannad därför att...

Chokladaskarna vid jul är ju fan som rysk roulette, nu smakar hela munnen röv, och inte ett bra sätt.:4skrika

Julen är så upphaussad så man kräks. Alla vuxna far runt som yra hönor och förväntningarna är skyhöga. Tycker synd om alla barn. Är det inte barnens högtid?

Är också förbannad flr att svärmor tömt en halv flaska mousse i min 4-årings hår. För helvette, han är FYRA år....

Julen är så upphaussad så man kräks. Alla vuxna far runt som yra hönor och förväntningarna är skyhöga. Tycker synd om alla barn. Är det inte barnens högtid?

Är också förbannad flr att svärmor tömt en halv flaska mousse i min 4-årings hår. För helvette, han är FYRA år....

Och dessutom en han...

Håller med om julen. Ett jävla ofog. Sedan, vad fan har skönhetsprodukter på en 4-åring att göra? Det är också ett jävla ofog. :gnissla

Håller med om julen. Ett jävla ofog. Sedan, vad fan har skönhetsprodukter på en 4-åring att göra? Det är också ett jävla ofog. :gnissla

Julen skulle vara riktigt trevlig om folk inte var så pretto. Lite god mat, några julklappar, några julöl och sen en stadig grogg och julmusik när barnen lagt sig.

Nej, istället skall hela släkten dras ihop. Knytis, alldeles för många plastiga julklappar till barnen. Och FÖR mycket mat. Klart folk blir stressade om de skall laga 10 maträtter. Jag nöjer mig med en skinkmacka och sen lite gröt framåt kvällen.

Folk är dumma. Det enda man kan göra är att försöka påverka sin närmsta omgivning för att få det lite behagligt. Vi har det precis sådär som du önskar att det var. Några års ihärdig bearbetning ger resultat :yoparty

Julen skulle vara riktigt trevlig om folk inte var så pretto. Lite god mat, några julklappar, några julöl och sen en stadig grogg och julmusik när barnen lagt sig.

Nej, istället skall hela släkten dras ihop. Knytis, alldeles för många plastiga julklappar till barnen. Och FÖR mycket mat. Klart folk blir stressade om de skall laga 10 maträtter. Jag nöjer mig med en skinkmacka och sen lite gröt framåt kvällen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT