Idag är jag förbannad därför att...

...min veka kropp / psyke - tog tvärslut efter 23 km terräng, blåbärspaus i skogen hjälpte lite - men det var tuffa 2k fram till civiliserade marker.

I'm too old for this shit. Och tung.

Förra veckan va mina val knarka eller bli sjukskriven, ja valde att sluta gnälla...

Nu e de knarka och va sjukskriven... fan har inte tid med de här!

Idag är jag förbannad för att det alltid ska regna när jag är ute och springer. Både i tisdags och idag har det varit uppehåll när jag gick hemifrån, men när jag kommer till spåret börjar det att regna. Fast idag åskade det inte som det gjorde i tisdags, så lite positivt var det.

Idag e jag förbannad för att de regna när jag vaknade då jag tog kortet i går och hade planerat långtur å hälsa på en massa trevligt folk.. (Blev en kortare tur i alla fall)

Idag är jag förbannad för att det alltid ska regna när jag är ute och springer. Både i tisdags och idag har det varit uppehåll när jag gick hemifrån, men när jag kommer till spåret börjar det att regna. Fast idag åskade det inte som det gjorde i tisdags, så lite positivt var det.

Det e ju suveränt att springa i regn. :tummenupp

Lama och ointresserade säljare på Blocket gör mig förbannad. Såg en annons om en PS3:a som jag tänkte ha i sovrummet. Jag skickade ett mail till säljaren och frågade om han hade kvar den till försäljning. Fick svaret "Yep" och jag frågade om jag kunde komma och ta en titt på den. Inget svar. :död

Annonsen har varit uppe i två månader.

Förr i tiden fanns en uppfinning som hette "telefon". Denna användes när man hade frågor till personer som ej befann sig i närheten.

Fråga dina föräldrar så kan de säkert förklara för dig hur den fungerar.

Förr i tiden fanns en uppfinning som hette "telefon". Denna användes när man hade frågor till personer som ej befann sig i närheten.

Fråga dina föräldrar så kan de säkert förklara för dig hur den fungerar.

Och här satt jag och trodde man kunde använda mail till precis samma sak, fan va fel jag hade. Fast varför skrev jag detta, jag borde ju så klart ringa upp SH.com och prata ut med er istället.

:förbannad

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...