Idag är jag förbannad därför att...

Och jag hade ont i ryggen som fan igår så jag kasta i mig två tramadol och jag efortfarande helt veck, va kan man göra åt det?

Idag är jag förbannad för att så fort man råkar få lite pengar så är det ALLTID tamig fan en massa skit som ska betalas så att man inte har en spänn kvar...:huvet:huvet:huvet

För att stället jag jobbar på sjabblat bort mitt kontonummer. Skulle fått lön idag men eftersom dom kukat ur, så har jag 5 spänn att leva på i helgen.

Kul midsommar det ska bli.

Idag känner ja avsky för att nån jäkel sitter å drar in cash på en produkt vid namn Saniplus... Kalasbra lösning, OM man slipper pilla me skiten (ordagrannt) när de strular...

Varför envisas korttillverkare (konto/bensinkort) tro att deras usla chipade plastbitar ska hålla i tre år? Alltid ett straff med ny kod om man ska beställa ersättningskort, eventuellt kan man få behålla samma kod men bara kanske.

Borde få välja giltighetstid själv!

Idag är jag förbannad för att så fort man råkar få lite pengar så är det ALLTID tamig fan en massa skit som ska betalas så att man inte har en spänn kvar...:huvet:huvet:huvet
Håller med... Tror jag betalat 12 jävla räkningar idag... Kul midsommar! (Fast resan till Grekland är bokad och betald sen länge, så jag ska kanske inte klaga :hej

Varför envisas korttillverkare (konto/bensinkort) tro att deras usla chipade plastbitar ska hålla i tre år? Alltid ett straff med ny kod om man ska beställa ersättningskort, eventuellt kan man få behålla samma kod men bara kanske.

Borde få välja giltighetstid själv!

Jag var inblandad i ett projekt som gick ut på att man skulle ha ETT kort (IDkort av hög kvalitet) som man registrerade tjänster på.
Försök gjordes (vill minnas att det var i Norrköping) med goda resultat.
Fick förhandsbesked från berörda om att det inte skulle vara några problem med att tillverka och utfärda körkort/IDkort till det.
Har inte kommit ännu.
Sisådär 15-20 år sedan nu..

Jag var inblandad i ett projekt som gick ut på att man skulle ha ETT kort (IDkort av hög kvalitet) som man registrerade tjänster på.
Försök gjordes (vill minnas att det var i Norrköping) med goda resultat.
Fick förhandsbesked från berörda om att det inte skulle vara några problem med att tillverka och utfärda körkort/IDkort till det.
Har inte kommit ännu.
Sisådär 15-20 år sedan nu..

Precis, något Norge har kört med länge har jag för mig. Men framtiden är nära, om si så där 20 år till så kanske vi är där :crash

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing