Lou siffer
officiellt lammkött
Och jag hade ont i ryggen som fan igår så jag kasta i mig två tramadol och jag efortfarande helt veck, va kan man göra åt det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och jag hade ont i ryggen som fan igår så jag kasta i mig två tramadol och jag efortfarande helt veck, va kan man göra åt det?
Jag har fått irit igen. Fan va störigt! :mad
Inflammation i regnbågshinnan. Irit. View attachment 364064 Lite halvkass bild jag tog sist jag hade det. Det är inte fullt lika illa denna gång.
Håller med... Tror jag betalat 12 jävla räkningar idag... Kul midsommar! (Fast resan till Grekland är bokad och betald sen länge, så jag ska kanske inte klagaIdag är jag förbannad för att så fort man råkar få lite pengar så är det ALLTID tamig fan en massa skit som ska betalas så att man inte har en spänn kvar...![]()
Varför envisas korttillverkare (konto/bensinkort) tro att deras usla chipade plastbitar ska hålla i tre år? Alltid ett straff med ny kod om man ska beställa ersättningskort, eventuellt kan man få behålla samma kod men bara kanske.
Borde få välja giltighetstid själv!
Jag var inblandad i ett projekt som gick ut på att man skulle ha ETT kort (IDkort av hög kvalitet) som man registrerade tjänster på.
Försök gjordes (vill minnas att det var i Norrköping) med goda resultat.
Fick förhandsbesked från berörda om att det inte skulle vara några problem med att tillverka och utfärda körkort/IDkort till det.
Har inte kommit ännu.
Sisådär 15-20 år sedan nu..
BBB har fått myror i fibernFör att internet fungerar halvbra, kommer in på hälften av sidorna jag vill, men resten inte... Hur kan det komma sig egentligen?
För att internet fungerar halvbra, kommer in på hälften av sidorna jag vill, men resten inte... Hur kan det komma sig egentligen?
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |