Idag är jag förbannad därför att...

För att mina sjukt störiga grannar ovanför mig har fört ett jäkla oväsen hela dagen, sen halv åtta i morse. Mitt huvud håller på att sprängas av den här jäkla bihåleinflammationen, och det låter som om de försöker riva hela lägenheten. Det gör det iofs varje dag, vid lite olika tidpunkter på dagen. Vad fan pysslar de med där uppe egentligen!?

För att mina sjukt störiga grannar ovanför mig har fört ett jäkla oväsen hela dagen, sen halv åtta i morse. Mitt huvud håller på att sprängas av den här jäkla bihåleinflammationen, och det låter som om de försöker riva hela lägenheten. Det gör det iofs varje dag, vid lite olika tidpunkter på dagen. Vad fan pysslar de med där uppe egentligen!?

Gå upp och fråga?

Polaren blir misshandlad på jobbet av 2 "med arbetare" (Dem 2 är släkt och har en annan arbetslös släkting som dem vill ska ha jobbet). Han blir inskriven på sjukhuset 3 dagar, fortfarande sjukskriven nu, han går till polisen (som inte heller bryr sig) lämnar in bevis från kirurg, akutläkare och en vanlig läkare och gör en anmälan.

Dem som slog honom arbetar kvar för att chefen säger att han inte har bevis... Så han bokade möte med facket och chefen och han fick utskällning framför fackets arbetare utan att dem ens brydde sig om honom.

Helt underbart system vi har...

Förra helgen var det 10 minus och gnistrande klart.
Jag plöjde upp en rejäl isbana på sjön.
Vidtalade en gammal kompis att komma hit med sin räserbil (BMW 2002) och tävla mot min (Opel Omega).
I dag var det dags.
Han kom med både sin 2002a och sin brorsas Ford Cortina.
5 plusgrader och hällregn.

Jag instämmer i klagokören, senaste tiden har det växlat mellan svinkallt och vräka ner snö, just nu vräker det ner, på tvären, klibbig blöt snö.

Förra helgen var det 10 minus och gnistrande klart.
Jag plöjde upp en rejäl isbana på sjön.
Vidtalade en gammal kompis att komma hit med sin räserbil (BMW 2002) och tävla mot min (Opel Omega).
I dag var det dags.
Han kom med både sin 2002a och sin brorsas Ford Cortina.
5 plusgrader och hällregn.

Kommer med lidande, alltså medlidande.

Var inte gammal när jag stod i en 1700-talskåk i Uttwil am See, Bodensjön alltså, storögt beundrande en orange 2002. Alltid varit svag för dessa bilar. Såg fram emot en utvikning av helgens övningar. Får ni tillfälle igen hoppas jag på både bild och film......utan skitmusik, bara motor.

Vad ska man säga? :mad:

(Förresten, vilket utbud av Ignisar.:mad:)

För att jag är vaken... Och börjar jobba om två timmar... Och har varit vaken sen halv två...:mad: Är pigg nu, kommer vara pigg när jag kommer till jobbet, kommer antagligen inte vara så pigg länge till därefter... Måtte djävulen ta mina sömnproblem och stoppa på ett lämpligare ställe!:mad: :huvet

För att jag är vaken... Och börjar jobba om två timmar... Och har varit vaken sen halv två...:mad: Är pigg nu, kommer vara pigg när jag kommer till jobbet, kommer antagligen inte vara så pigg länge till därefter... Måtte djävulen ta mina sömnproblem och stoppa på ett lämpligare ställe!:mad: :huvet

Du är säker på att det inte är stolpiller du fått? :tungan

Folk som köper mat, spiller ut den helt på egen hand och vill ha en ny gratos...:mad: "jamen alltså, kag spillde ju ut den...?"
- ja, det var väldigt tråkigt. Jag städar upp det sen. Vill du köpa lite till och fylla på?
"vadå, vill du ha betalt för det nya?"
Ja, det är väl klart som fan att jag vill!? :mad: du spilled ut din egen mat, helt på egen hand. Vad o hela friden får dig att tro att jag ska bjussa på en ny!? Idiot... :huvet

Folk som köper mat, spiller ut den helt på egen hand och vill ha en ny gratos...:mad: "jamen alltså, kag spillde ju ut den...?"
- ja, det var väldigt tråkigt. Jag städar upp det sen. Vill du köpa lite till och fylla på?
"vadå, vill du ha betalt för det nya?"
Ja, det är väl klart som fan att jag vill!? :mad: du spilled ut din egen mat, helt på egen hand. Vad o hela friden får dig att tro att jag ska bjussa på en ny!? Idiot... :huvet

Tar du inte extra för att städa upp efter klantskallarna? Det skulle jag ha gjort.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT