Idag är jag förbannad därför att...

Fi faaan...så fort man släpper garden en sekund så ska livet dit och fista en ordentligt med en bandslip.:arsele En jävla natt kvar att jobba innan julledigheten infinner sig och nu sitter jag och fryser med feberfrossa och hostar upp saker som antagligen hör till orginalutrustningen.:(:3freak

Fi faaan...så fort man släpper garden en sekund så ska livet dit och fista en ordentligt med en bandslip.:arsele En jävla natt kvar att jobba innan julledigheten infinner sig och nu sitter jag och fryser med feberfrossa och hostar upp saker som antagligen hör till orginalutrustningen.:(:3freak

Du måste ju känna av citybanansprängningarna :(
Mitt hus skakar sedan tre år kl 22. Men jag tycker det är lite nice ändå.

Last edited:
Gjort en affär över nätet som gått snett.
Gått över 2 månader sedan jag skickade pengar och än har jag inte fått alla grejer. Tog över en månad innan jag fick första leveransen och till råga på allt var saken i uselt skick.
Nu vill jag häva köpet men killen vägrar.

Man blir förbannad! :4skrika :3freak :huvet :mad:

Lönespecen.. fel sida 15 den här månaden med.. :( jävla kebabrulle som orsaka en sjukdag.

tur att jag faktiskt lyckats ha en liten buffert iaf :)

Och julklappsångest blir att panikhandla imorn.

Last edited:

Men så perfekt...en liten gullig lunginflammation som förjulklapp.:död

Haft den här hissad från och till i ett par veckor, senaste dagarna över mig med.

plague.jpg

Nu måste det fan vara slut snart, tur det finns reserver.

Haft den här hissad från och till i ett par veckor, senaste dagarna över mig med.

View attachment 350436

Nu måste det fan vara slut snart, tur det finns reserver.

Har ni vinterkräksjukan ombord?

Dottern kom hem från sin praktikplats och berättade att en av dom anställda hade kommit dit hålögd och trött, på frågan om hon hade sovit dåligt svarade hon "Jo, min pojkvän har sprungit på toa och kräkts hela natten"

:huvet

Dottern kom hem från sin praktikplats och berättade att en av dom anställda hade kommit dit hålögd och trött, på frågan om hon hade sovit dåligt svarade hon "Jo, min pojkvän har sprungit på toa och kräkts hela natten"

Ja, fast jag har vett att hålla mig hemma.

Barnen med...........................

Vad skulle hon (den anställde) gjort då? Sjukskrivit sig p g a sjuk pojkvän? :arbetsmoral

Vid misstanke om vinterkräksjuka, ja.

Hon är inte ens fulltidare, utan kallas in extra, nu kallas hon in rätt ofta eftersom en av två ordinarie är långtidssjukskriven.

Hade hon smittat den enda ordinarie som var kvar hade dom fått ta upp personal från stockholm.

Dessutom jobbar dom med människor så smittspridningsrisken är enorm.

Folk verkar ju tycka att det är bra att passa på att ha hantverkare hemma när dem ändå är hemma med skiten så jag är inte förvånad..

Folk verkar ju tycka att det är bra att passa på att ha hantverkare hemma när dem ändå är hemma med skiten så jag är inte förvånad..

Ja, dom tänker lite i banorna, jag är ju endå hemma.

Undrar hur dom skulle reagera om hantverkarna kom magsjuka.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph