Idag är jag förbannad därför att...

De va ju fult fungerande om det bara tar 20 min längre..

kom igen när det tar 1h20 min istället för 20 min. Det efter att ha gått 2 km.

Oundvikligt, jag vet! Men fan vad trött jag blir på att det är kolsvart ute när man drar till jobbet. När man sen äntligen slutar är det ännu mörkare ute. Jag tror aldrig jag vänjer mig. :mad:

Jag håller på att bli sjuk, och så passar tvättmaskinshelvetet på att gå sönder med!!!!! KUKENS VREDE!

:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

står på en bräda för första gången på 3år ungefär, gör en ollie, landar på röven och smäller i båda handlederna i betongen... kommer vara handikappad på jobb i en vecka, bara att skriva detta gör fan ont :4skrika

Jag är inte förbannat at the moment. Men när man gör onödiga misstag på Battlefield 3 och när internet hänger sig... Då är det dax att byta binda.

Jag är inte förbannat at the moment. Men när man gör onödiga misstag på Battlefield 3 och när internet hänger sig... Då är det dax att byta binda.

lite inet humor då....

_trollface__by_Kyu_Neko.gif

U mad?

:rofl:hihi

Fick micra entrecote när jag kom hem från jobbet. Va fan? "oj jag läste fel på ditt schema" jo Tjena.:4skrika

Last edited:
Satans dyrt det ska vara med olja (motor och transmission), nära nog lusentappen bara för materialet och då kommer ju oljan inte direkt hoppa in i motorn och lådan av sig själv:mad: Hello oljebytesheldag, bye bye lediga måndag...

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden