Idag är jag förbannad därför att...

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Är inget fan av det heller, men om det tillåts att shotas så är det helt okej! Men en del är ju himla fjantiga och tycker att man måste uppskatta allt man häller i sig...

Jag bryr mig inte så värst hur folk får i sig spriten ärligt talat. :)
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Jag bryr mig inte så värst hur folk får i sig spriten ärligt talat. :)

Norrlandsmode på:
Jomenvisst, bara de dricker!
Norrlandsmode av:

Är inget fan av det heller, men om det tillåts att shotas så är det helt okej! Men en del är ju himla fjantiga och tycker att man måste uppskatta allt man häller i sig...

Så länge man bara häller i sig det man uppskattar så. :)

Men man får inte vara rädd att tänja gränser för sina smaklökar...
 
Last edited:

Ivil

In Priest we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Att folk inte kan fatta att man ska ha motorvägsfart när man kör ut på motorvägen efter påfarten.
Det e inte OK att kliva ut på motorvägen i 70 km/h.
Man blir förbannad.
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Sen till jobbet. Igen!
Insåg i taxin (som kostar lagom mycket onödiga pengar) att man inte ska bege sig ut i trafiken vid den tidpunkten. Kö kö kö, taxametern bara skjuter iväg.

Och när man ser alla höstlöv på marken, och det är mörkt klockan 6 på morgonen så börjar jag så sakteliga inse att jag aldrig kommer sitta på en hoj igen.
4 månader och 7 dagar utan hoj. Och ska jag försöka spara till den hoj jag vill ha så tar det ca. tre år.


Jag ger upp det här nu. Inser att buss är det som gäller.

Eller så skiter jag i allt och flyttar.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Att folk inte kan fatta att man ska ha motorvägsfart när man kör ut på motorvägen efter påfarten.
Det e inte OK att kliva ut på motorvägen i 70 km/h.
Man blir förbannad.

Håller förvisso med dig i de flesta fall men samtidigt har jag själv en VW-buss som inte alltid hinner upp i motorvägsfart innan påfartens slut.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Sen till jobbet. Igen!
Insåg i taxin (som kostar lagom mycket onödiga pengar) att man inte ska bege sig ut i trafiken vid den tidpunkten. Kö kö kö, taxametern bara skjuter iväg.

Och när man ser alla höstlöv på marken, och det är mörkt klockan 6 på morgonen så börjar jag så sakteliga inse att jag aldrig kommer sitta på en hoj igen.
4 månader och 7 dagar utan hoj. Och ska jag försöka spara till den hoj jag vill ha så tar det ca. tre år.


Jag ger upp det här nu. Inser att buss är det som gäller.

Eller så skiter jag i allt och flyttar.

Flytta!
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Måste ju ha jobb först iofs.

Dagens andra "förbannad" går till "kompisar"

Går skitbra att gruppera ihop sig och poängtera brister, men att låta mig få ventilera mig och motargumentera finns det inte tid eller plats för.

Enbart för att på måndagen inte ens försöka minnas att det har hänt.
 

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Ja börjar bli förbannad för ja har vart hemma från jobbet en vecka nu å e fortfarande inte frisk... Känns som en vanlig förkylning som bara vägrar släppa...

Försökte promenera en sväng igår men fick sätta mej efter nån km för ja blev yr i mössan... Å ja tillhör givetvis generation pjåsk så sjukhuset vågar ja inte visa mej på i ren protest...

Hyffsat tungt fysiskt arbete klingar dock illa ihop med yrsel efter kort, lugn promenad...
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Ja börjar bli förbannad för ja har vart hemma från jobbet en vecka nu å e fortfarande inte frisk... Känns som en vanlig förkylning som bara vägrar släppa...

Försökte promenera en sväng igår men fick sätta mej efter nån km för ja blev yr i mössan... Å ja tillhör givetvis generation pjåsk så sjukhuset vågar ja inte visa mej på i ren protest...

Hyffsat tungt fysiskt arbete klingar dock illa ihop med yrsel efter kort, lugn promenad...

Jag har lärt mig den hårda vägen nu, exakt samma sits för en vecka sedan och började jobba som vanligt. det sket sig rejält och nu sitter jag här med hjärtmuskelinflammation och käkar antibiotika och blir andfådd och får hjärtklappning för minsta lilla ansträngning :(
Så ta det lugnt för fan, det började precis så där för mig med yrsel och illamående för att sedan gå över till bröstsmärtor och bortdomnad arm...
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Mitt Logitech diNovo-tangenbord har börjat jävlas... Ett par bokstäver som inte vill längre...
Tur att jag har ett riktigt massivt tangentbord modell hedenhös i källaren.
 

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Ort
...
Hoj
...
...därför att tandläkarn sa att ja har hål i en tand. Sen vill hon sälja på mig nått tandläkarabbonemang, 109kr/månad bunden i tre år. Blir förbannad för hon säger att det blir billigast så för mig när jag betalar 50kr vartannat år för en undersökning (300kr per år får man ju bidrag). Då tycker ja de e billigare å skita i de där abonemanget, vet inte exakt hur mkt dom ersätter vid tex hål i tänder osv men den tusenlappen de kostar laga en tand kan ja betala eftersom ja inte har hål så ofta.
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Mitt Logitech diNovo-tangenbord har börjat jävlas... Ett par bokstäver som inte vill längre...
Tur att jag har ett riktigt massivt tangentbord modell hedenhös i källaren.

Tjacka ett med mekaniska brytare. Det är bra skit.

Fast gamingmodellerna kan vara lite jobbiga att skriva på i längden eftersom de i regel är lite trögare.

Topre
Tenkeyless
Happy Hacking
Steelseries

Finns mycket götta.
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Mitt Logitech diNovo-tangenbord har börjat jävlas... Ett par bokstäver som inte vill längre...
Tur att jag har ett riktigt massivt tangentbord modell hedenhös i källaren.

Har ett gammalt dinovo på torpet, skönare grejjer finns inte :)
(när dom funkar iaf)

Edit:
Vad har du för modell?
Min laddstation till musen har gett upp, så har du samma kan du få tangentbordet mot frakt.
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
:mad: för att mina så trevliga planer gick åt helvete.

Förbannat när man inte får stå vid rodret själv. Lägga in kursen och sen styra skutan dit man vill. Ett helvete och behöva sitta i den lilla jävla efterföljande jollen.

Ja, mitt kontrollbehov är STORT!! :rolleyes:

Tackar..tackar!!

//Mad
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
mest på mig själv.
Lånade ut pengar för 18 månader sen till en bättre behövande polare..

Har jag sett skymten av dessa? Icke. Inte ens ett fösök att delbetala in beloppet. Inte så mycket pengar men just grejjen bara....
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
mest på mig själv.
Lånade ut pengar för 18 månader sen till en bättre behövande polare..

Har jag sett skymten av dessa? Icke. Inte ens ett fösök att delbetala in beloppet. Inte så mycket pengar men just grejjen bara....

Jag har som filosofi att aldrig låna ut pengar till vänner, jag kan däremot tänka mig att ge dem pengar. Är det så mycket pengar att jag inte vill ge bort det så är det ändå för mycket att låna ut eftersom att det ändå bara kommer att få vänskapen att surna.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top