bullysmile
Killing time? time kills you!
nu jävlar e jag sur, för det första för att jag fortfarande är sjuk. och det andra att det inte är sommar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu gjorde du mig förbannad för att du spammar ner den här tråden, låt oss som är arga for real ha den för oss självaDet är roligare att le än att vara förbannad.![]()
Fan, nu blev jag förbannad för att jag svarade i den här tråden..![]()
Arg för att det snart är dags att inta fosterställning och ha megasöndagsångest![]()
Ja på Tisdag lär man ju börja tänka på att det är jobb dagen efter=ångest som man alltid får när man har varit ledig.Megamåndagsångest?Du har uppenbarligen haft så pass många lediga dagar i sträck så du lyckats röra ihop dem.
![]()
Ja på Tisdag lär man ju börja tänka på att det är jobb dagen efter=ångest som man alltid får när man har varit ledig.
Är förbannad för att min mamma är så jävla pinsamt dum i huvudet nu när hon har skaffat pojkvän.Förbannade fjortis!
![]()
Är förbannad för att min mamma är så jävla pinsamt dum i huvudet nu när hon har skaffat pojkvän.Förbannade fjortis!
![]()
Mina föräldrar slutade vara pinsamma sedan jag lämnde tonåren...
Välinvesterade 10 spänn..
Vaddå, har hon "namn <3 namn" på MSN![]()
![]()
Mina föräldrar slutade vara pinsamma sedan jag lämnde tonåren...
Du skulle bli förvånad om du visste...
Det är stor skillnad på att va pinsam och att va pinsamt dum i huvudet för att man har skaffat pojkvän.
Jag har aldrig skämts för henne, men jag skäms över hur hon beter sig nu. Min 14-åriga syster är har ett vuxnare sätt att se på förhållanden än va min 44-åriga mamma har.![]()
Jaha.. Du menar så.. Ja då förstår jag "pinsamhetsvinkeln"
Ge henne utegångsförbud och indragen veckopeng!
Har försökt allt för att få henne att inse att hon inte kan sätta sin pojkvän i universums mitt när hon har två barn som bor hemma, men hon tycks inte hålla med mig om vad som är (eller rimligtvis borde va) viktigast.
Ring BRIS!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden