Idag är jag förbannad därför att...

Weilande!! Jag hatar det. Vem uppfann det? Jag går på ICA med mitt influensatunga huvud och så är det någon jävel som skriker ut julsånger i högtalarna. VARFÖR?? Julsånger är jobbiga nog..måste man skrika ut dom också? Och det som stör mig ÄNNU mer är att det är vita wannabespirituella mongon som gör det.
SLUTA!!!
.....

Last edited:
Lite småirriterarad är jag allt eftersom min profilbild inte tillåter att jag målar rött i den! Men det finns faktiskt tomtar med brun färg!

Weilande!! Jag hatar det. Vem uppfann det? Jag går på ICA med mitt influensatunga huvud och så är det någon jävel som skriker ut julsånger i högtalarna. VARFÖR?? Julsånger är jobbiga nog..måste man skrika ut dom också? Och det som stör mig ÄNNU mer är att det är vita wannabespirituella mongon som gör det.
SLUTA!!!

..ska man wheiiila så ska det göras inom inhägnat område :mad:

..ordnade vinlotteri på jobbet idag i hopp om å få knalla hem med en välfylld kasse med vin... 12 flaskor stod på bordet, 12 lappar med namn lades ner i "tombolan" och vinnarna korades. Självklart vann jag inget... :mad:

.....Nyss upptäckte jag att min vinpava stod kvar på kontoret med min namnlapp...
- Djävligt lätt att vinna när man inte ens är med i dragningen! :huvet

...nåja, får trösta mig med att jag iaf har kvar min egen vinare...

Idag är jag förbannad därför att jag var tvungen att raka ryggen för första gången, även fast jag enbart är 18 år ung.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla