Idag är jag förbannad därför att...

Varför skriver du i den här tråden då? :va

Man blir ju bara glad om det kommer något roligt fordon och åker förbi.
Kanske jag som är van att bo lite väl långt ut i skogen :rolleyes: :laPPsjuk

Tja, första gången han körde förbi drog jag väl lite på munnen men tre timmar senare är man ganska less, dessutom skrämde han bort en sjöfågel från sina ungar...

Han sjönk dock ganska långt ut så då var det dags att dra på munnen igen...

Last edited:
Tja, första gången han körde förbi drog jag väl lite på munnen men tre timmar senare är man ganska less, dessutom skrämde han bort en sjöfågel från sina ungar...

På den där sidan är väl sjön så jämngrund att det inte spelar någon roll om man sjunker 5 eller 50 meter från land? :)

Bredbandsjävlabolaget har bestämt att vi ska tillbringa kvällen utan Internet. Sambons ungar är i upplösningstillstånd. De beter sig som heroinister på avgiftning. Upplev mer med bredbandsbolaget. Jo tjena vi återupplever 1992 eller nåt. Ska fan byta tillbaks till Felia. :mad:

Med tanke på var du bor... var det måhända denna? :)snowmob.JPG

... jag har köpt två databoxar till hojen för 12.000kr som nu för andra gången (första omgången kortsluten) slutat att fungera innan jag hunnit testa dom pga glapp i kontakten:mad:

Jag har en rygg som säger upp sig då och då. Kunde inte ta på mig skorna igår, idag kunde jag inte komma upp ur sängen. 23 bast och nått är såhär trasigt. skoj.

JAG HAR FÅTT NOG!

Hur FAN får jag bort all JEVLA MYGG!?!?!?!?!

Imorse var det ca. 25 styckna i mitt lilla rum. Dödade nästan alla. Det var 1 i rummet när jag gick och la mig halv nio. NU ÄR DET 30 i rummet igen!

Och att ha ont i högerarmen är ju gott pålägg på detta. Sen den där jefla skärmen jag beställde för 2 veckor sen är inte hemma än! :huvet

Dagen är redan förstörd. FI ADFGJHFIODJH

Last edited:
JAG HAR FÅTT NOG!

Imorse var det ca. 25 styckna i mitt lilla rum. Dödade nästan alla. Det var 1 i rummet när jag gick och la mig halv nio. NU ÄR DET 30 i rummet igen!

Och att ha ont i högerarmen är ju gott pålägg på detta. Sen den där jefla skärmen jag beställde för 2 veckor sen är inte hemma än! :huvet

Har har du en massa skit och välja mellan.. :tummenupp

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=242141

JAG HAR FÅTT NOG!

Bor du möjligtvis i Tärnsjö?

För att jag är för dum för att förstå mig på dagens teknik.... :näsblod

Träskallena på ett forum, vi talar om för dom att om dom inte vill diskuterar trådens topic så får dom starta en ny tråd.
Och det gör dom snällt, det håller dock bara i 4 inlägg innan det spårar ut i ännu ett irrelevant ämne,*suck*
Banna alla är ett frestande alternativ men det blir nog bara lite "lås och bom"

Det där låter lite som sporthoj och en viss kraschtråd, när nån kom med ett motargument så dödade moderatorn tråden, synd kan ja tycka när det ska styras så att inte illa kan få ha sin åsikt utan man måste hålla med pöbeln ;)

Det där låter lite som sporthoj och en viss kraschtråd, när nån kom med ett motargument så dödade moderatorn tråden, synd kan ja tycka när det ska styras så att inte illa kan få ha sin åsikt utan man måste hålla med pöbeln ;)

Anledningen att den stängdes var väll just att väldigt många hade åsikter om det hela, men ingen visste mer än vad som stod i tidningen.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman