Idag är jag förbannad därför att...

idag, och för all framtid, kommer jag vara förbannad för att män är sådana egoistiska självupptagna svin.

Men blir man inte lite förbannad på kungen.!??

Vaffan ska han stå där i rutan för?? Det ser ut som att han varken vet vart han befinner sig eller varför. :va

Dom borde väl lärt vid det här laget, att en sån förvirrad karl är inte trovärdig för 5 jävla öre.

Man blir förbannad.

Stäng ner kungahuset!!

Vaffan ska han stå där i rutan för?? Det ser ut som att han varken vet vart han befinner sig eller varför. :va

Dom borde väl lärt vid det här laget, att en sån förvirrad karl är inte trovärdig för 5 jävla öre.

Man blir förbannad.

Stäng ner kungahuset!!

Jag gillar kungahuset!

De har gett uttrycket "alltid retar det någon!" ett ansikte.

Man blir förbannad.

Stäng ner kungahuset!!

Är man kung så ska man fan få roa sig kungligt oxå... Låt han leva som en kung säger jag... Det hade jag gjort... :)

Är man kung så ska man fan få roa sig kungligt oxå... Låt han leva som en kung säger jag... Det hade jag gjort... :)

Jo, jag säger inget om det. Men han får väl för fan vara karl för sin hatt och stå för det han gör. Jag blir förbannad på att han ska vara så jävla förvirrad.

Säg för fan "JA jag har varit på strippklubb"

Big deal, han är en kung med kuk, han är inte Gud. :rolleyes:

Jo, jag säger inget om det. Men han får väl för fan vara karl för sin hatt och stå för det han gör. Jag blir förbannad på att han ska vara så jävla förvirrad.

Ja, det kan jag hålla med om, det enda han behövde säga är:"Även en kung är en man med vissa drifter"
75% av alla män har väl vart på strippklubb någon gång. Det är inte så att man ligger med dom... Bara njuter lite av livet för en stund... :)
Som kvinnor går på chippendales

Jo, jag tycker det är rätt fjantigt att det ska hymlas med det. Jösses, båda könen tycker om att uppskatta det andra könet (förutom en del som föredrar samma kön).
Förstår inte riktigt varför det ska vara sån jävla moralpanik så fort någon gör något som visar att man faktiskt tycker om att titta på vackra kroppar.
Like, wtf?

Jaja. :)

+1 på det :tummenupp

Jag blev förövrigt bombad av en fiskmås.

Stannade för att kolla telefonen.

Och då kom en sån högflygande mås med splitterbajs som täckte både mig, hoj och väskor.

DAMMIT :machinegu

Hur mycket ork har en liten jefla Gråsparv egentligen?
Den har suttit och kvittrar oavbrutet sen klockan sju imorse på min balkong. Tror fan den har fått något anfall eller nått.
Irriterande är det iaf,som fan.
Man blir förbannad.

Last edited:
Hur mycket ork har en liten jefla Gråsparv egentligen?
Den har suttit och kvittrar oavbrutet sen klockan sju imorse på min balkong. Tror fan den har fått något anfall eller nått.
Irriterande är det iaf,som fan.
Man blir förbannad.

Idiotfåglar är vad det är :mad:
Jag har fiskmåsar utanför fönstret då vi bor precis vid ån och de för ett jävla liv så man vill bara :machinegu
Och kattfan är oduglig, han fångar inte ens småfåglar utan går på obetydliga råttor och möss istället. Kattjävel :mad:

Idiotfåglar är vad det är :mad:
Jag har fiskmåsar utanför fönstret då vi bor precis vid ån och de för ett jävla liv så man vill bara :machinegu
Och kattfan är oduglig, han fångar inte ens småfåglar utan går på obetydliga råttor och möss istället. Kattjävel :mad:

striker.jpg

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...