Idag är jag förbannad därför att...

Att garagehoran från biltema är anpassad efter en kines på 160cm.

När axlarna är i försänkningen så hamnar skallen utanför kanten, vilket tar död på nacken på nolltid.

"-Jag tror att vi vill olika saker i livet. Du vill ha förhållande, jag vill ha en vän..."
:huvet

Dra i handtagen till katapultstolen och skjut ut dig!

1357047.jpg

Äcklig läsning :

Satt o björna på toa som vanligt - Självklart var iPhonen med och jag spelad glatt.
När det var dags att avsluta så lägger jag alltid av vana luren i kallingarna :D
Tjejen stressar då vi ska iväg så jag sliter på mig brallorna och min iphone får en katapult effekt ner i toaletten bland allt det mysiga !!!!

Jag blir äcklad och spolar ner skiten ! Ringer mitt FB bolag o säger att jag tappat bort den, en ny är postad :D

Äcklig läsning :

Satt o björna på toa som vanligt - Självklart var iPhonen med och jag spelad glatt.
När det var dags att avsluta så lägger jag alltid av vana luren i kallingarna :D
Tjejen stressar då vi ska iväg så jag sliter på mig brallorna och min iphone får en katapult effekt ner i toaletten bland allt det mysiga !!!!

Jag blir äcklad och spolar ner skiten ! Ringer mitt FB bolag o säger att jag tappat bort den, en ny är postad :D

Varför i helvete lägger du mobilen i kallingarna för?! :confused:

Nu är jag dock förbannad för att champange jag dricker är den äckligaste champangen jag någonsin druckit. :mad: Inte konstigt kanske då man fick den från företaget jag jobbade på. :mad:

Äcklig läsning :

Ja, men den hamna där den borde vara iallafall.:D

Lite småless på vänner som inte uppskattar när man hjälper dom :(

Men nu får det va nog.

Fick stopp på oljeläckan från oljereturen på 740in.
Bilen går som en dröm i vårnatten!

Tre kilometer senare tappar jag allt ladd, läcka på tryckslang.
Påvägen hem börjar det slamra som fan från ventilerna.
En kort stund senare börjar den pissa glykol ur avgasröret.
Helt otroligt jag tog mig hem.

Tror det är dags att ge upp den där bilen.

Fan! Sitt inte kvar inne bara och förstör dig själv!

Det brinner så jävla hårt i mig just nu. Var för bakis att ta en tankerensar-tur. Stack ut och söp mig galet onykter istället. Helt fel jag vet. Fick skjuts hem av jordens goaste taxichaffis dock. Hoppas han får träffa sin dotter igen.

Nu ska jag fixa mixtape och hoppas hon nappar.

Näe, jag tog min 52 000mil gamla 745a och smällde på turbo och extrasprut med minimal budget för att se hur länge det höll. Ska ändå skrota bilen.

Men jag hade hoppats på att det skulle hålla lite längre än 3km med 0.4 ladd. :mad:

Hur mycket sänkte du kompressionen?

Inbrott i bilen.
Snott en gammal bandare och sabbat tändningslåset så att jag inte kan använda bilen alls

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!