Idag är jag förbannad därför att...

Växellådan i racebussen (som köptes för 200mil sen) är kaputt. Valde att köpa en dyrare och finare bil just för att den inte skulle kunna bli ett problem utan bara gå & gå hela säsongen. Lämnas in på tors. till den nätta kostnaden av 30-35k, så mycket för den racebudgeten :gråta

Är det mycket begärt att man kan få sitt schema för sommaren snart, så man kan börja planera lite? :mad:

Generellt sätt är jag emot dödsstraff, men jag börjar närma mig ett undantag för den jäveln som är ansvarig för Visio.

Växellådan i racebussen (som köptes för 200mil sen) är kaputt. Valde att köpa en dyrare och finare bil just för att den inte skulle kunna bli ett problem utan bara gå & gå hela säsongen. Lämnas in på tors. till den nätta kostnaden av 30-35k, så mycket för den racebudgeten :gråta

Volkswagen åttimat?

Helt jävla sjukt.

Vad är det för jävla brudar som kan hålla på sådär.!!??

Och vad är det för män som stoppar sin kuk i en handikappad tjej??

Jag fattar fan inte vad den här välden innehåller för jävla skit.!!!

//MAD :mad:

Alla behöver tjärlek.

Last edited:
Volkswagen åttimat?

fighting0045.gif

Idag är ja förbannad på alla satans jävla hundägare som inte plockar upp skiten efter sin hund. Börjar blir jävligt less på att sick sacka mellan all hundskit som ligger på gatorna. En sak att dom lämnar det i skogen men inte på gatan eller cylelvägar där folk går eller cyklar....ååå så arg ja blir :mad::huvet:smasha:6surkart:galen

...vi är inne i normalt sommarväder, 12+ och halvmolnigt på dagen, för att övergå till sprutregn 16:37....värt.

För att min dotter tror att hon är vuxen sen hon blev 14... Spydig, slänger på luren, för att inte snacka om när hon e med sina polare... Hon har vart lugn genom alla år... Nu har tonårsfasonerna kommit igång verkar det som... Mobiltelefon indragen....check!.... Det är en fjortonårings mardröm att vara utan mobil... Hur klarade man sig själv utan när man va fjorton egentligen?!

någon hade gjort inbrott i min bil.. stulit min ficklampa och brytit av spaken till vindrutetorkarna.. :mad: känns onödigt..

För att min dotter tror att hon är vuxen sen hon blev 14... Spydig, slänger på luren, för att inte snacka om när hon e med sina polare... Hon har vart lugn genom alla år... Nu har tonårsfasonerna kommit igång verkar det som... Mobiltelefon indragen....check!.... Det är en fjortonårings mardröm att vara utan mobil... Hur klarade man sig själv utan när man va fjorton egentligen?!

ta datan med, de tog skuven på mig i den åldern :straffas

Döttrar får man för sina synders skull!

Fast min är ju världens bästa förstås!
(även om det har rått delade meningar om saker ibland)

Föraren till detta fordon svänger in rakt framför mig när jag är på väg in och tvingar upp mig på en gräsmatta för att inte parkera bilen i sidan på han. Vilken jävla idiot!!!!! Bilister och uppmärksamhet är fan inte något som verkar funka så bra ihop. :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT