Idag är jag förbannad därför att...

Gabor

Guest
Mest förbannd på att folk inte kan uppskatta snön...gnällhögar.

De som tycker det är jobbigt med snö i trafiken..lägg er ner å kvid på jobbet eller i hemmet...ta buss om ni ska någonstans...:mad:

eller så...Lär er köra fordon, så slipper men gnället.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men tänk vilket helvete de skulle vare om du inte fixat den andra snön först..
De va iaf så ja tänkte, bäst som fan att ja får undan de som komme nu innan de antingen blir plusgrader o snön blir tung eller eventuellt smälter lite o de blir frysgrader igen så man har en isklump på bilen, eller också att de snöar lika mkt igen så man har en meter snö att ta bort runt hela skiten...
Va snäll nog o skotta lite runt mina parkeringsgrannar me :p

Nu har man iaf gymmat lite, benpass som idag gör mig förbannad som fan, råkade skrika ut f*tta över hela gymmet så ja fick be om ursäkt te en stackars brud som stod precis framför mig :D :näsblod :död

Det är helt sant! Och nu tog jag dessutom tag i takhelvetet och fixade ner snön från den så att bilen inte blir begravd igen:D

Ahahaha, kan se det framför mig...:D Hur du sitter där i benmaskinen och plötsligt vrålar känsord mot något helt oskyldigt fruntimmer:rofl
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Mest förbannd på att folk inte kan uppskatta snön...gnällhögar.

De som tycker det är jobbigt med snö i trafiken..lägg er ner å kvid på jobbet eller i hemmet...ta buss om ni ska någonstans...:mad:

eller så...Lär er köra fordon, så slipper men gnället.

Du är bara för jEtehEftig. :yoparty

Eftersom du gillar snön så är du välkommen att skotta av min uppfart när nästa veva med 2 dec piss ramlar ned. :D

Kan man anta att du inte skottat mycket själv i vinter?

/svinförbannad efter nästan 3 timmars skottande av tung blötsnö
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Blir så förbannat lack på detta jevvla jobbsökandet. Ams-fittorna ringde idag och sade att jag kom in på den jeffla jobbsökarkursen som jag vart tvungen att söka till. Precis när man vågade hoppas att det nog måste vara för sent nu. Finns det inte folk som faktiskt vill gå skiten som kunde fått min plats istället? Så nu skall man gå där och våndas i 4 veckor helt utan nytta. Så förbannat värdelöst, allt som ska ingå i kurshelvetet har man ju redan haft först i högstadiet och sedan i gymnasiet. Och nu skall man offra sin skönhetssömn i 4 veckor, GRATIS, bara för att hamna tillbaks precis där man började, TACKAR. :mad:

De som tycker det är jobbigt med snö i trafiken..lägg er ner å kvid på jobbet eller i hemmet...ta buss om ni ska någonstans...:mad:

Är ju roligt med snö i trafiken. :tummenupp
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Köpte en RC-Helikopter igårkväll. Kuuul tänkte jag :)

Provflög idag, efter 2 minuter flög aset in i sveriges högsta björk och fastna.

Men jag fick 2 minuter iallafall :mad:
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
En kompis hittade mitt gamla bidrag till "skinnställsdanstävlingen" och kallade mig talanglös :mad:

[YOUTUBE-ID]EZMaaOlkniM[/YOUTUBE-ID]
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag preciiiiis somnat när min fader ringde å väkte mig å nu e jag klar vaken ige, ser inte ut att bli nån sömn i natt heller...
 

Gabor

Guest
Du är bara för jEtehEftig. :yoparty

Eftersom du gillar snön så är du välkommen att skotta av min uppfart när nästa veva med 2 dec piss ramlar ned. :D

Kan man anta att du inte skottat mycket själv i vinter?

/svinförbannad efter nästan 3 timmars skottande av tung blötsnö

Jag skottar inte snö..detsmälter till våren.:D ,å grannen älskar attköra sin snöslunga.

Förbannad för atttangentbordet är trögt.:mad:
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Det var ju på gång en till mediacentret?

Fast ÅAS stör det mig inte att köra den under Wine.

Jo, det har varit "på gång" länge. Det märkliga är att man tar en open source linuxbaserad mjukvara och utgår från, men inte kan få till en klient till linux.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag har snö INNE i bilen somt står INNE I GARAGET! Vist bildörren är öppen men det ska fan inte snöa in i ett garge?
Eller han som hyr ut det kallar det garage iaf...
Är fan en snö driva i migen som stog mot väggen och att man inte kommer in till garaget eller ens tomten som garegt ligger på för att det är 70cm plogad vall mot porten in till området är mitt problem för skottning ingår inte..

SATANS HALVDANSKA SLAPPTASK!
 

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6551134.ab

Det visade sig att bedragaren, som utgett sig för att vara Anna Millegård, hade kontaktat hennes vänner och bekanta, och bett om hjälp för att logga in på banken. Personen har sagt att ”Annas” bankdosa inte fungerade, och har frågat andra om de kan skicka sina nummer – bara för att se att det fungerar. :tummenupp

Hur tänker folk?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Blir så förbannat lack på detta jevvla jobbsökandet. Ams-fittorna ringde idag och sade att jag kom in på den jeffla jobbsökarkursen som jag vart tvungen att söka till.
Och nu skall man offra sin skönhetssömn i 4 veckor, GRATIS, bara för att hamna tillbaks precis där man började, TACKAR. :mad:

Ahh, det är ju mycket bättre att ligga hemma och vara arbetslös och få sova till 10 om dagarna istället :huvet Slöa jävlar, konstigt att du är arbetslös tycker du?
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Min hoj är smutsig efter dagens bravader. Och det går ju för fan inte att tvätta nu :glömdet:
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ahh, det är ju mycket bättre att ligga hemma och vara arbetslös och få sova till 10 om dagarna istället :huvet Slöa jävlar, konstigt att du är arbetslös tycker du?

10 går jag och lägger mig.

Konstigt eller inte så är det jävligt värdelöst och kostar pengar ur skattekassan som kunde gått åt någotning som kanske gör någon nytta. Finns det inte jobb att söka så hjälper det inte jävligt mycket att hyra in en kursledare från finland och gnata igenom en massa skit som man redan gått igenom åtskilliga gånger....
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ahh, det är ju mycket bättre att ligga hemma och vara arbetslös och få sova till 10 om dagarna istället :huvet Slöa jävlar, konstigt att du är arbetslös tycker du?
Håller med dig helt, dock är dom där kurserna ett jävla slöseri på tid, tid jag hellre knackat dörr efter jobb på..

Jag är förbanad för att jag kommer bli av med körkortet på tisdag och få böter som jag inte kan betala själv utan tvingas lå¨na pengar för att lösa..
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Svenska mc återförsäljare!

Man ringer in för att få rätt del, beskriver noga vad man ska ha och beställer sedan.

Får givetvis fel del, ringer in och förklarar problemmet och får återigen fel del.

Att det ska vara så jävla svårt!

Sen vet dom inte vad trevlighet mot kund, service osv är överhuvudtaget!
 
Nyheter
Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Top