Idag är jag förbannad därför att...

Jag brukar prata till hundar som jag pratar till vuxna människor.

"Öhh, tjockis, flytta dig från soffan!" istället för "hopp ner" och "Gå och lägg dig" istället för "Ligg", det fungerar sisådär beroende på hund.

Konstigt nog funkar "Skaru ha en korvskiva?" på alla hundar :D

Grejen är att då använder du oftast ett kroppsspråk i samband med det och hunden kanske har lärt sig tagit in lite av dina tonfall.
Hunden fattar inte om du frågar "Vem tycker du skulle ha vunnit idol, visst var den där fjanten Erik lite väl flickaktig?" :gnissla

Dessutom var det givetvis Mauds fel att hon inte hade annat än grundskoleutbildning och helt plötsligt stod arbetslös från den stabila arbetsgivaren SAAB Automobile.

Hehe, självklart var det den jävla subbans fel :tummenupp Kul att se hur de skyller på alla andra, varför inte bara bita i det sura äpplet och lägga energin på att söka nya jobb eller försöka komma med egna idéer om hur man räddar jobben...

Last edited:
Jag brukar prata till hundar som jag pratar till vuxna människor.

"Öhh, tjockis, flytta dig från soffan!" istället för "hopp ner" och "Gå och lägg dig" istället för "Ligg", det fungerar sisådär beroende på hund.

Konstigt nog funkar "Skaru ha en korvskiva?" på alla hundar :D

De funkar bra pga kroppspråket, omöjligt att ställa sig rakt upp o ner o säga de, men menar man det förstår hunden.
Ja gört hela tiden, eller gjorde rättare sagt :va

Lårhelvetes pissfanskap, värmer upp ordentligt, kör intervallpass i 25 minuter på löpbandet...sista minuten skall man köra slut på det sista och kranar på ordentligt....nog fan skiter sig något på baksidan av låret, stumnar till och ömmar.

Kroppen svarar inte riktigt mot viljan att uträtta storverk - man blir förbannad. :gnissla

Lårhelvetes pissfanskap, värmer upp ordentligt, kör intervallpass i 25 minuter på löpbandet...sista minuten skall man köra slut på det sista och kranar på ordentligt....nog fan skiter sig något på baksidan av låret, stumnar till och ömmar.

Kroppen svarar inte riktigt mot viljan att uträtta storverk - man blir förbannad. :gnissla

Åldern börjar ta ut sin rätt, du pensionssparar hoppas jag :banana

Ha ha, fast han bor ju inte här så då får jag ju göra allt:) Fast han brukar hjälpa mig med o göra klart mina projekt, jag gör kanske saker klara till 90% o så fixar han till det sista o det är toppen! Men i det stora hela så gör vi det mesta tillsammans:)

Du kanske ska hänga med på en t-shirt beställning?
Dottern ska få den här av mig:

never-finish.jpg

Själv ska jag köpa en bunt såna här att ha på jobbet:

you_read_my_tshirt.jpg

Men allvarligt? Har du skottat alltså?

Hmm, vallarna är över 20cm så det hoppas jag:) Mobilkameran gör väl inte det till rättvisa men visst det e slarvigt skottat, varför göra mer jobb än nödvändigt:)

Kolla HUR hon gör dedär innan.
Om allt dedär är lika bra som skottningen så är man nog hellre utan, mer jobb att fixa iordning efter oredan än att göra rätt själv direkt :D

Bitter o inte fått ligga på länge el:va:krama

Du kanske ska hänga med på en t-shirt beställning?
Dottern ska få den här av mig:

never-finish.jpg

Själv ska jag köpa en bunt såna här att ha på jobbet:

you_read_my_tshirt.jpg

Ha ha:)

Ska vi gifta oss? :kär

Är du rik?:D

Last edited:
Hmm, vallarna är över 20cm så det hoppas jag:) Mobilkameran gör väl inte det till rättvisa men visst det e slarvigt skottat, varför göra mer jobb än nödvändigt:)

Bitter o inte fått ligga på länge el:va:krama

Ha ha:)

Är du rik?:D

Jau nybliven singel så jag är rätt ligglös o bitter.

Kolla HUR hon gör dedär innan.
Om allt dedär är lika bra som skottningen så är man nog hellre utan, mer jobb att fixa iordning efter oredan än att göra rätt själv direkt :D

Haha, snälla folk var idag då:D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...