Idag är jag förbannad därför att...

:finger svenska höst/vinterväder
Var glad att du slipper vara ute och jobba i skiten, har blivit dyngsur 2 dagar i rad nu :blöthund

Idag är ja förbannad på folk som sover, runkar, pratar i mobilen, klipper naglar, läser tidningen eller vad fan som helst förutom att köra iväg när dom står vid en korsning och de är fritt att köra!

Sen folk som inte kan läsa annonser, samma historia varenda gång, man skriver INGA BYTEN med stora bokstäver så ingen ska kunna missförstå men ändå så kommer det mail där folk vill byta. :mad::huvet:4skrika:kulspruta

Sen folk som inte kan läsa annonser, samma historia varenda gång, man skriver INGA BYTEN med stora bokstäver så ingen ska kunna missförstå men ändå så kommer det mail där folk vill byta. :mad::huvet:4skrika:kulspruta

Men det är väl hela grundtanken då man annonserar ut en vara till försäljning, att göra ett byte med köparen? :confused:

fuck :huvet:huvet såg nyss att min hårdavstängning av servern gjorde att min downloads partition tömts :huvet det betyder att ungefär 100-160gb av bra att ha saker har försvunnit, inklusive torrentfilerna så nu måste jag komma ihåg vad jag laddat ner med :huvet

EDIT: gaaaaaaaaah, vem fan glömmer att mounta ett filsystem :huvet

Last edited:
Den förbannde filmen "Brüno" var skitkass. Så som jag har väntat på den efter att ha sett Borat hur många gånger som helst.

Levde inte upp till mina förväntningar alls tyvärr :(

Den förbannde filmen "Brüno" var skitkass. Så som jag har väntat på den efter att ha sett Borat hur många gånger som helst.

Levde inte upp till mina förväntningar alls tyvärr :(

cohen blir bara sämre, själv tyckte jag att borat riktigt dålig om man jämför med ali g in da house.

För att det inte händer nåt nytt nån jävla gång, samma jävla skit 24/7...:mad:

För att jag är feg, initiativ lös, socialt handikap och totalt jätte kass på ragga...

Och att nån jävla blond fag brädar än...

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!