Idag är jag förbannad därför att...

Glad i hågen susar jag förnöjt igenom de Sorundska landskapen. Vinden pinar mitt hår och solen skiner sådär alldeles lagom mycket.
Strax innan min favoritkurva krämar jag på lite extra och ropar "nu jävlar ska det bli åka av".
Och vad möts jag av???
10 motorcyklar med förare på permission från särskolan. Ligger dom inte och gnider asfalt i mitt körfält så slickar dom mitten.
Jag får snällt kliva åt sidan och med knapp styrfart ta mig runt kurvan.
Nog för att mina empiriska undersökningar har lett till denna slutsats tidigare, men jag kan bara ånyo konstatera att en liten, liten, liiiiten gnutta trafikvett är för mycket begärt.
Jag blir förbannad!!

Myggdjävlarna som intagit Uppsala city...mitt enda säkra tillhåll i alla år..man hade alltid stan. Icke nu mer. Det är fan myggtätare än Östervåla nu :näsblod
I natt skall dom inte få en milliliter blod av mig ivf...:brinnerup

just ja jag glömde gnälla på hettan...och att jag inte kan ha öppet överallt som jag brukar för myggen :mad::huvet

Ja jag är allergisk mot dom och får blaffor som håller i sig flera veckor..orka

Bifogat

• myggnät.jpg
    myggnät.jpg
    24.9 KB · Visningar: 38
Fått två lata sommarjobbare på halsen som inte ens orkar lyfta en trampcykel från ett släp:huvet Och alla dessa 5-minuterspauser som skall tas med tajta intervaller:mad:

Om du köper en ac och sätter den på 15 grader så försvinner både värmen och myggorna :tummenupp

jag blir så förbannad på sådana as..som bokstavligt talat, utan att överdriva ett skvatt, blir as sur på en för att man satte sin arm runt hans tjej när jag hon och hennes kompis sjöng kareoke!.. Fick världens mest jävla korkade sms om hur "dålig stil" det var av mig.

Inte nog lyckas samma kille manipulera sin tjej (som har dåligt självförtroende) så hon inte fattar att hon kan få så jävla mycket bättre, och klaga på henne om saker som att "du har för kort kjol". Utan också så försöker han dra in mig i skiten nu!

Vill just nu bara slita av mig håret och skrika som ett jävla as för att det så fel, puckat, pantat, orättvist mot henne men också för att den bruden inte kan fatta hur jävla dum i huvet hennes kille är!:6surkart

Ja jag är allergisk mot dom och får blaffor som håller i sig flera veckor..orka

Pallra sig iväg till Apoteket och fråga snällt efter vilken receptfri allergimedicin du ska köpa. Dottern har samma problem med mygg, funkar för henne iaf!:tummenupp

en gubbe (i en cittra, tror han dragit ner baskern lite väl långt) nitade framför mig och började backa för att komma tillbaka till p-fickan han missade. Kolla backspegel? Non, jamais!

Du sket alltså på dig, och du erkänner det på ett öppet forum? Starkt jobbat, själv hade jag gått i terapi för att inte kännas vid fadäsen :D[/QUOTE

:D

Det var en katastrof utan motstycke - jag lovar........
Allt åkte ut.....o ja lovar de va allt och det var mycket....:D

haha fyfan vad skön alltså! du rkänneinte en blyg fis, utn att du sket ner hela skinnställt med en veckas bajs! :banana

gäller egentligen igår.
Posten täby skickar ut en hämtalapp.
Jag tar mig dit skitnöjd och ska plocka ut mina nya sulor som jag fått gratis.
-Ehh nä asså det här paketet finns inte här, det är på postens cputhämtning som bara har öppet vardagar. det har liksom fastnat där.
- Aha men det står ju hämtas på posten hemköp PÅ LAPPEN!!!

Jävla invaliiiidos som jobbar där, varför skickar man ut en lapp om det inte finns på rätt ställe?!?! Jag jobbar på vardagar och kan fan inte hålla på o åka till täby titt som tätt.

dödslängtan???

Nu vill jag inte vara en moralkärring, Men ligger o kör emot rollsbo (kungälv) då kommer de en jevla rövnöt i fullaste karriär o bränner om på insidan på två bilar, tror jag sett han innan oxå... nu hade han en blå eller grön v 70. förra gången jag såg han körde han en 740 av nåt jävla slag, då blåste jag förbi han när han fortfarande körde lungt efter de så dränkte han indianerna o kanoten flöt iväg...
Gör precis samma grej igen med ingen som helst hänsyn te någon.. jag la ner det racet dock vill ju fään inte döö på kuppen. :näsblod

Tomas Ledin lirar på Sofiero just i detta nu, men fyfan för Tomas Ledin!! Jag bor drygt 500m från detta spektakel, tillräckligt nära för att höra 5000 småbarnsmorsor stämma in i "deeen fliiickan gör allt föör att göööra mig licklig"

Fyfan för Tomas Ledin..

Tomas Ledin lirar på Sofiero just i detta nu, men fyfan för Tomas Ledin!! Jag bor drygt 500m från detta spektakel, tillräckligt nära för att höra 5000 småbarnsmorsor stämma in i "deeen fliiickan gör allt föör att göööra mig licklig"

Fyfan för Tomas Ledin..

Starta hojen och ge igen :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma